| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 28 日 星期三  |
| 無題.. |
分類: 未分類 |
今日早左起身..為既系數學改正..
返到去..跟住派卷..講成績就免喇..
無謂傷感情..只能講一句..我出硬2a..
返到屋企就系到睇翼..(吾該曬邵楚珊..)
之後去左買魚柳包^^~跟住返快左學校跳舞..
跳足成日..今日仲累過沉日..= =""
唉..吾知聽日會點..我姐系想好好咁訓一覺..
最後..剛sir講左陣野..其實個陣我冇聽到..
貝貝佢同我講左幾次野我都聽吾到..
最後由a琳同我講先知咩事..
原來系海琪喊..卡雯都有..我吾清楚佢地喊系因為d咩..
因為剛sir講野而感動至喊??!定系頭先發生左咩事?!
個陣..我都冇咩感覺..只系覺到有點無能為力..
之後到剛SIR眼濕濕..我真系吾知咩事..
其實我聽左咁耐..我都吾知佢講既努力系幾咁艱辛..
我吾知..我真系吾知..我跳舞既時間吾長..
對跳舞既朋友認識都吾多..感觸..我諗我真系冇..
可能系我太冷血..可能到某一日我會感受到..
但依家既我..只能遠望佢地既辛勞淚..
好後悔跳舞期間講既某個話題..= =..
依家真系好後悔牙..= =..唉..死囉..
做咩要衰多口呢..>口<慘喇慘喇..
|
| 發表時間:2006-06-28 08:17 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | ... | 319 | »
|