| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 24 日 星期一  |
| 好無奈.. |
分類: 未分類 |
今日訓得滿美好的..(沉日碌左個幾鐘既成果^^)
12點就起左身囉~之後就煮湯圓食..
(感覺有d變態..朝早煮湯圓.."")
之後就系到dnow野睇..
(發現我既日子好有設定既成份..)
之後系到整日記~變左樣囉^^~
keke..系光同馨牙^^~好令好令>v<
但系好無奈..突然間d圖打曬叉包..
唉..但系牙橙又冇事啵..即系我電腦既問題la..
唉..希望打完日記會冇事啦..><
唉..我既心血我..><嗚..好可憐牙!!!!!!
個電話又冇電..沉日仲比人激死..>n<
之後就打左比邦..哈~好野!!!
有人同我去買書^^~keke~
佢仲肯幫我拎返黎tim^^~哈哈~
好野!!!!keke邦邦萬歲~
不過我仲未比返個盒青青..""
死期已到..希望吾會比青青啤死la><
太開心喇~哈哈~邦哥肯同我去買書!!!!
打完比邦就立即打左比邢..(因為實左太high..)
之後傾左差吾多成2個鐘..傾既內容什為廣泛..
不過真系好得人驚..有虫既>n<!!!!!!
佢要搬屋lo..吾知系點既樣嫁呢?!
ke..我想快d去佢屋企玩牙!!哈哈~
之後同橙傾計..傾下傾下就話去打羽毛球..
報名費全免..時間系下星期一..地點系邢個會所..
各位有興趣既朋友請同我or橙報名~
(雖然覺得咁做好無謂..都冇咩人睇我日記既.."")
哈~招話同我去魔術展^^~有得去會展~keke^^
不過驚到時會吾記得..><""
到時要睇好多好好既魔術表演^^~
我實會睇得出d魔術系點黎既^^~
|
| 發表時間:2006-07-24 07:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 319 | »
|