| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 20 日 星期四  |
| 不苦悶^^ |
分類: 未分類 |
今日起身就換身出去..
去到見到佢地..我諗我又系遲到..= ="
之後海琪打比佢d fd..
結果黎左個黃潤權..= =""""""
由於未夠鐘..於是就出左去行..
某人成個行更咁..真系夠曬機靈..哈
海琪同佢講野要講好多次..哈..
冇啦啦聽咩歌呢..?! 哈哈
去左睇子狐物語..隻狐狸就夠曬得意..
不過睇個陣真系覺得有d悶..
最衰冇日文版..如果吾系會睇得仲投入..
最後如某人所講既咁..最後隻狐狸死左..= ="
我諗我大概系消化吾到個故事掛..
總覺得對佢冇咩感覺..
不過eason同個獸醫真系好似..
搵佢做配音簡直系絕配~哈
之後行左去北江對錢就同佢地say goodbye lo
但系我仲系個商場到周街遊..
行左半個鐘左右買左d野就走lo..
返到屋企食左d野就去睇書..
哈~第一本既倚天屠龍記比我睇左超多lo~
之後頂吾順就去左訓覺..
一起身牙爸就返左黎..
佢話牙媽吾返黎食..之後我就同佢一齊煮飯..
2父女整既野都吾錯牙下..哈哈
(因為牙媽事先已經煮左d有難度既野)
之後就食野..食完佢叫我同佢去超市..
但我話要睇買姑姑先去~
跟住我就一路睇書一路望電視..
電視做完個陣我睇剩20頁左右^^~
去到我又系到紮紮跳周街睇~
比我搵到幾樣好味既野食^^~
返到屋企見到牙哥..發現佢都幾無聊..= =
成日都要打比人先安樂..好煩..
但好在我系冇手提呢回事~SO佢吾會打比我^^
之後就叫佢拎第2本書比我..
之後就返左入房睇..睇到點半先訓..
但系我已經睇到第2本既一半^^~呵
|
| 發表時間:2006-07-21 06:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 319 | »
|