arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 4
累積人氣: 9462
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 20 日  星期四   晴天


不苦悶^^ 分類: 未分類

今日起身就換身出去..
去到見到佢地..我諗我又系遲到..= ="
之後海琪打比佢d fd..
結果黎左個黃潤權..= =""""""
由於未夠鐘..於是就出左去行..
某人成個行更咁..真系夠曬機靈..哈
海琪同佢講野要講好多次..哈..
冇啦啦聽咩歌呢..?! 哈哈

去左睇子狐物語..隻狐狸就夠曬得意..
不過睇個陣真系覺得有d悶..
最衰冇日文版..如果吾系會睇得仲投入..
最後如某人所講既咁..最後隻狐狸死左..= ="
我諗我大概系消化吾到個故事掛..
總覺得對佢冇咩感覺..
不過eason同個獸醫真系好似..
搵佢做配音簡直系絕配~哈

之後行左去北江對錢就同佢地say goodbye lo
但系我仲系個商場到周街遊..
行左半個鐘左右買左d野就走lo..

返到屋企食左d野就去睇書..
哈~第一本既倚天屠龍記比我睇左超多lo~
之後頂吾順就去左訓覺..

一起身牙爸就返左黎..
佢話牙媽吾返黎食..之後我就同佢一齊煮飯..
2父女整既野都吾錯牙下..哈哈
(因為牙媽事先已經煮左d有難度既野)
之後就食野..食完佢叫我同佢去超市..
但我話要睇買姑姑先去~
跟住我就一路睇書一路望電視..
電視做完個陣我睇剩20頁左右^^~

去到我又系到紮紮跳周街睇~
比我搵到幾樣好味既野食^^~
返到屋企見到牙哥..發現佢都幾無聊..= =
成日都要打比人先安樂..好煩..
但好在我系冇手提呢回事~SO佢吾會打比我^^

之後就叫佢拎第2本書比我..
之後就返左入房睇..睇到點半先訓..
但系我已經睇到第2本既一半^^~呵

發表時間:2006-07-21 06:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]