| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 19 日 星期三  |
| 無奈 |
分類: 未分類 |
沉日同牙媽傾左2個鐘頭計..講既系大陸D野..
結果今日雖然12點幾起左身..但系就超級眼訓..
之後叮燒賣食..都吾知幾耐冇食過..
一路食一路上網DNOW野..因為沉日睇JUNON個陣
發現好多新既劇..仲好似好吾錯咁TIM!!
不過真系DNOW左好多野..全部都系日劇..
有戀愛補給品(今期好HIT)2大人氣主打^^
不過我覺得女主角系山羊座..
佢既個性真系好典型既山羊座..
第2個系新三人時代..一般好睇..不過都系有人氣主角..
有d不明不白既感覺..而且覺得..好細路..
仲有個不忠時刻..呢套就系講演技..吾系咩青春劇..
講既系女人偷食..2個老手做劇..不過我仲未睇..好心急牙!!!
一定會講到火紅火熱!!!一定會好好睇^^~
跟住系太陽之歌!! 電視同電影版都DNOW左~
我覺得電影好睇過電視..男主角都好樣得多..
而電視同電影既女主角都好令^^
電視系做一公升眼淚既牙也 電影系yui
我覺得電影冇咁做作..而且D歌好好聽^^~
當我搵個陣就知原來女主角同真正唱歌系同一個^^~
故事大概雖然一樣..但細節個D劇情就吾同..
一個照光即死既女仔..只可以系夜晚出去唱歌..
有一日識左好鍾意滑浪既男朋友..
之後男仔晚晚都部女仔出去表演..
男仔吾知女仔既病..仲拉佢去睇陽光..
結果女仔差d因為咁而死...
之後個男仔為左幫佢出碟而去打工..
到女仔死個陣隻碟仲變到非常出名..一個好好既故事!!
個mv都講左個左個大概嫁~大家不妨睇下^^~(好好睇嫁!!!)
之後牙媽返黎..比左個痴飯我..
一般好食..仲要有d辣味..><嗚..肉鬆都吾太好食..
由於牙媽話佢幫我問人拎書..
so我就成個下就都睇日劇..
但系未睇得曬..>< 聽日努力!!!
跟住收到a琳電話..海琪話聽日睇戲..
之後就落去還左d xxxholic..
今日仲系牙立..哈 但吾通姐姐吾做>n<?
上返黎就系到整個msn..
結果整到我吾記得煮飯..
牙媽返到黎就系到破口大罵..
好慘囉..冇啦啦比人話..
如果吾系牙哥亂咁整個msn..
我洗鬼搞成咁..黑人憎!!!
大家記住睇個令令mv牙^^~
聽就好好聽..不過望就差dd..""
但點都系好聽好睇^^
|
| 發表時間:2006-07-19 09:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 319 | »
|