arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 5
累積人氣: 9475
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 27 日  星期四   晴天


完美的一天... 分類: 未分類

起身個陣..我真系好懷疑沉日有冇訓過覺..
沉晚訓既覺..簡直就系折磨..煩到我行黎行去..
搞左幾個鐘都訓吾到..訓左同冇訓感覺都一樣..
好似開眼訓既咁..-口-Zz 真系慘到無論..!
9點鐘先身..唉..早起好過遲起..反正訓都吾好~

系床到諗返起一件超好笑既往事..
就系騎膊馬喇~可能同大家大同小異..
但系我心目中系一件好值得憶起既事..

之後食野..食完冇野好做..之後邢打左電話黎..
跟住就出門口..去到電梯到就望到..
其中一隻鞋少左朵花花><但系冇時間理佢..就走左..
跟住同邢搭車出去..之後就同到牙橙..
第一句系..E..女人左啵..(好白痴哦..")
跟住就上堂..個牙SIR個樣真系180度改變..

一路上我不斷想笑..之前相就成隻貴婦玩具狗咁..
依家個樣超似SOLER個2兄弟..好樣得多..
感覺好鬼..令我諗返起小學個個翁SIR..
佢個樣系十足十既芭比公仔..當然地..
我小學都會有一個擁有芭比公仔樣既MISS拖拍啦..
簡直系郎才女貌..2個芭比~哈!

我覺得自己今次好乖..比着系學校我諗我會吾理三七廿一
想笑就笑..但今次好乖..系到強忍..
搞到我眼鏡又冇帶..又吾敢成日望住個牙SIR..
一陣我冇神神發傻就死..""笑到收吾到聲就死喇..""
不過感覺幾好..佢又系不斷系到講講講..
但好過MATHS個個牙SIR..佢好似趕住去投胎咁..

又講孔慶祥又講巴左牙叔..仲要系用黎學英文嫁TIM..
超勁~!感覺真系學到好多野既..
不過系咁坐坐坐真系覺得..有D悶..
但我系絕對覺得佢教書好過某個女MISS囉~!!!!!!
時間好漫長咁過..但落堂次次都好快..哈~

之後就同邢+橙去搭車~但系好得人驚..
個班細路嚇親我..其實我好嚇細路..""
去左後邊..點知牙橙岩都吾岩咁企系前面.." 哈
落車就一六落..不過牙橙就返屋企..

之後就行去天盛..借左幾本書就走人..

跟住邢就同我去買書..去到就系到行行行..
今次絕對比人搵笨..嘩..貴到..""唉..
唉..真系慘..難為邢仲陪我..唉..比人搵笨..
之後見到小潘..佢姐系HI邢..
跟住我就懶白痴咁嘩..HALO..(低能兒..)
之後去左食野..叫左個拉麵同小丸子..

點知佢系到停電..場面好震撼..
同上次東莞感覺一樣..好在出面有燈..""
食完野就拎錢..我地好變態..
全部都系比神沙..唉..真系難以想像囉..""
比錢個陣陳綠綠個D仲要系隔離..
樣衰到爆囉..""唉..仲要差2蚊..-口-"""
瘀爆..之後就行返屋企..

系樓下見到青青..我真系視力非常曚糊..
我明明望左佢幾眼..但最後我都系DUN返低個頭..
佢好好人咁叫:施~ (好可愛牙>V<)
人如其名..聲音非常清脆>V< KE~我愛青青^^~
佢都冇惱到我吾記得比返個盒佢^^~
不過..都系吾知去吾去黃祖杰個PARTY好..=N="""

返到去見到牙媽..佢好邪惡..買剩40蚊
仲要我比返20蚊佢..咩牙媽黎嫁..= ="?!
跟住打比邦..原來黃祖杰冇打比佢..
咁又系既..小學個陣佢地既關係..唉..毛管凍..""

之後睇漫畫..跟住就去左訓覺..
為左實現我既大計..非常努力令自己安心咁訓..
結果..搞左成個鐘仲未訓到..搞錯牙..
黃晨都吾黃既..仲系光到咩咁..
晚夜都光到我訓吾到啦..唉..好憎牙>N<

幾經辛苦終於訓左..但系發左勁多個夢..
好似細個發燒個陣牙..""成身冷汗..
起身成8點..出到去立即比牙爸點.."

發表時間:2006-07-27 10:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]