今日勁好笑
IS*2---又係做實驗
好鬼悶
普通---OK啦''
俾楊XX叫我讀
慘LO''
小息---都係咁LO
冇咩特別''
MATHS---講INDEX LAW
OK WO''
我知點計呀''
中文---教書
MISS又問我地首詩點啦''
英文---[COME ON]
笑笑我啦 哈''
LUNCH---又係去美味
好過琴日好多LO''
REA---俾唔係MISS既MISS話我呀
咁我唔記得呀MA
點呀''
好多人都冇BRING啦
ONLY話我WO
我地個MISS都未話我啦
你話我
你邊位呀?''
IH*2---講GROUP個D野
講左好耐
[[我地歡迎你呀]]
都幾悶''
聽日見''
BYE*
|