今日去左明星'' 跟住去學琴 學完琴去姑媽到 爸b唔係好妥 表哥睇下佢 寫左d藥 我去左執藥 去完個lung門居 都冇藥執wo 又要去返富健 好鬼煩呀.xD'' 返到上去 玩左一陣 俾姑媽叫左去BUY下午茶 同表哥一齊去 BUY左星星SH!!餅 表哥一手o拿左4,5條薯條 有冇搞錯呀 返到上去 食野'' 表哥走左 我就玩電腦 打日記
p.s queenie sorry呀 同唔到你去街 so sorry..