今日無無聊聊,
走左去租漫晝,
租左套【公主方程式】,
得三本,
不過內容好好。
個故事就係講:
一個有錢女,
父母都死左,
寄居係親戚度,
D親戚迫佢結婚,
佢唔想,就離家出走。
之後去左間男生宿舍,
見到個男仔,
就鍾意左佢,
但係個男仔就因為一D原因而唔可以同佢一齊。(個女仔梗係唔知架啦!)
個女仔千方百計咁想忘記個男仔,
但係都失敗。
你地估下個結局係點,
要話俾我知架!
不過睇到個結局前少少,
我喊左,
因為佢放棄又放唔到,
但係又唔知佢既心意。
可能呢D叫感同身受掛。
聽日去迪士尼,
超期待。
********************
沒有你的每一天,天空都不是藍色的,音樂都不再動聽了......
|