今日係放學果陣,
因為阿sir同羅太都唔做,
所以有個惜別會。
大部份人都喊,
雖然我都好想,
但係忍住,
因為我一喊,
一定有人笑。
不過忍得好辛苦。
之後大食會,
有朱古力食,
開心死我啦!!
我食左勁多,
哈哈。
今日仲講今次考試既名次,
我考試分係全級第三,
唔知第二係邊個呢??
佢話我今次進步左4分,
雖然好少,但係我勁開心(秘密)。
阿媽今晚返,
唉,
又要俾人管,
唔可以玩咁耐電腦啦!!
一千零一夜MV KISSY唱架!
****************************************
幫到你,讓我感到高興!!
|