今日去沙田,
冇乜買野,
都係買左幾塊布同d繩,
今日整左士多啤利味既果撻,
進步左d,
不過都係未見得人!
繼續努力!
今日好 支力 ,
但係唔想訓覺,
都係上多陣網!
**************************
好難呀,好難呀,為甚麼忘記一樣野咁難?