今日終於忍唔住去買材料整蛋糕,
不過買漏左硬卡紙,
整唔到蛋糕
唯有整第二D野,
之後整左一個好似果撻既物體,
有D怪,
不過整多幾次就見得人架啦!
聽日試整朱古力!(日日係咁整,銀包一定流血不止)
為我既銀包哀悼...
*******************************
我要堅持下去!!