朝朝都係度落雨,
煩唔煩架?
波又冇得打。
今朝上科學室試堂,
D老師教得好差,
淨係識得講書入面既野,
唔會好似Miss 曾咁,
帶我地討論,
不過佢地始終唔係Miss 曾,
一定會有唔同!
跟住我地玩大電視,
我同肥婆估中五個,(好勁呀!!)
之後就走。
聽日又要聽人報告,
超煩,
唔想返學!!
櫻花草MV
*******************************
好想發自真心的笑出來!