今日同爹d去街街,
因為阿媽去左旅行,
我地每個人都買到野,
我買左隻沙冰杯,
史迪仔架!
係唔係好得意呢!
放d果汁,冰,鹽,
搖2分鐘就有沙冰食!
夜晚要我落街買飯食,
隻手尋日打完籃球之後,
已經開始痛,
重要拎d飯,
勁辛苦,
不過聽日要打比賽,
一陣叫阿妹幫我按摩下先!
希望聽日比賽會贏啦!!
**********************************
為喜歡的人而勉強自己,是幸福還是痛苦?