今日朝早返去學校吹小號,
點知阿sir唔得閒,
搞到要自己係間房度練,
成兩個禮拜冇吹,
支小號d聲唔係咁岩音,
教左勁耐先得。
之後有個傻佬入左黎,
佢係個黑板度晝檬面超人,
不過我覺得似「小強」。
跟住聽完Miss Chow講野,
阿帥對鞋又未乾,
我就等佢啦,
之後等等下自己都除埋對鞋,
等佢乾,
之後有班傻佬走黎話玩UNO,
我地咪玩囉,
佢玩哂左又唔肯認喎!
返到屋企阿爸話出去食,
我咪是但囉,
果陣唔係好想打籃球,
打俾爆牙話唔去打籃球。
食完,想返屋企訓覺,
點知爆牙打黎話去打,
我咪是但囉!
打到五點度,
就走左。

言言唱歌超好聽!!
*****************************
只要你開心.......你開心就好
|