卡....禾刀巧耐矛打日記啦=] 吾系丫哥話睇睇....禾刀吾打=] 禾系吾系巧乖呢=]
講真...禾同佢散左之後刀矛咩點搵佢=] 矛野巧講=] 刀巧ge~吾洗面左左嘛=] 同佢矛可能做番朋友=] 吾豬點解=] 不過算啦=] 自由身可能岩禾d =]
今日丫哥矛啦啦上堂打比禾-0- 嚇屎禾啦 比番個sms問佢咩樹 佢話佢吾開心=[ 禾問佢做咩樹....金日同佢傾左巧多野~~亦刀了解左佢巧多.....可以知多d佢ge野=] 原來丫哥梨甘單純的(吾巧打禾....卡卡) =] 丫哥~吾巧金吾開針啦~~梨仲有禾里個妹嘛=] 禾實幫梨ge=]
講番金日上堂先=] 巧開針......連續3堂代課呀=] 小息後第一堂代堂=] 陳sir代 勁開心 禾啦....老鼠同夢夢同陳sir玩IQ題 玩番肥田入面果d IQ題 (因為佢矛睇過....卡) 笑到禾地碌地~~~~跟住.....果兩堂悶到嘔電......禾同夢夢勁訓.....唔想的=[ 但系真系巧悶又巧累=[ 冇法子啦=[ 3堂刀矛得上=[ 吾悶屎就奇啦=p
放學閃左去圖豬館幫大家姐(學校果個)還豬=] 乖呢=] 其實禾系借左佢本書=] 所以佢叫禾還=[ 吾制呀=[ 番左屋企刀5點 同丫哥msn左陣 佢又問禾要相相 佢話禾同禾個妹好似樣-0- 麥似未@@"
矛野講lu=] bibi=]
|