★嬡傎菂有期限?!×莪們又是否該到終點??
有了你...真的足夠嗎??
你又可知道我的不快樂麼?
aryan0326
暱稱: ˇ湘傷★╮
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心煩
傻女...
- -
悶- -
這個世界有很好小人
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 74
今日人氣: 19
累積人氣: 3086
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 27 日  星期一   晴天


2006-11-27 分類: 未分類

                 好啦~~~~講番前幾日發生過d咩~~~勁唔開心囉><""                     

                                星期六~~~朝早同我呀媽同e.c一齊食早餐^^去左吉野家~好野~又唔洗比錢啦^^食左半碗到啦^^因為我食唔哂~~之後出左去同人慶祝生日~~~~無奈地.........一出去佢好似我地激嬲左佢咁~~~~~一路行得勁快~~~~~唔等我地2個!!!!      變態......出左又唔理我地       算點呀~~~唔想我地出咪早d講囉~~~唔洗咁對我地呀~跟住去左唱k....又話我地遲左~要唱happyhour         唔想唱咪唔好唱囉~!我都又冇迫佢要唱!!!!!~~~                         唱k唱到4點左右啦~~~~閃左人啦~~~又搭的士......又話去唔知邊度......無幾耐又話番轉頭~我地同個司機真係比佢玩死......睇左一套唔知咩ge戲~~~真係好悶...............訓又訓唔到=.="      個音響好嘈=.=""                                                                             之後去左等佢d     fd             等下一個....等下一個~~~等到齊哂人啦~~~又唔理我同個fd      我冇野講囉~~一路上我同我個fd係度sms唔比佢地知我地諗咩~~但係係等ge期間,,,我feel到我地係比佢地勁「啤」囉~~~相信佢地都係批評我地啦~之後到左蝴蝶灣~~~我同佢fd都勁冇心情囉~~同佢地一齊~~我同佢都唔開心~~後尾我呀哥打左比我~~我同佢講哂d野~佢叫我地不如走啦~但係我地又唔識路~佢就出黎接我地走~~搞下搞下又要走啦~~~時間好緊迫.........不過算啦~~唔遲都遲左啦~冇法ge~番到去都11點左右啦~又比呀爸鬧~~~唉~~~都預左啦=.=                                     好累呀~隻腳又痛woo~~~咁我咪好早訓左係張床度囉~但係又訓唔著woo.......唉~搞到1點左右先訓到=0="    第2日呀哥會出黎教我做功課^^     thx呀^^

 

                                           星期日~~~呀哥一早黎到=0=    叫佢打比我先啦~又唔打比我woo><搞到佢黎左仲要等我咁耐...真係好唔好意思><""       冇法啦~鬼叫你唔叫我起身咩~~~同我呀哥食吉野家~~~卡~又食= ="   不過照舊食唔哂~不過好叻啦~~食多左少少~~之後就做功課啦^^      好快搞掂^^       用左1個中都唔洗^^      我話幫佢~佢又話唔洗~叫我唔洗理佢=0=""    咁我咪玩電腦囉=.=""                           到佢整好哂啦~~我睇睇個中.....仲咁早=0=   咁我咪開左隻鬼片睇囉~~~講真我不溜都好驚里d片~~~不過算啦~~~唔同睇d咁白痴ge碟咩=.="冇可能囉=.="         我feel到2個都有d震震地~佢仲嚇我~比我「meet」^^   卡~~抵死^^      鬼叫你嚇我咩= =     搞搞下~叫佢玩勁舞^^      我玩一半佢玩一半~~~都幾好玩家^^                   過多陣佢都走lu.....咁咪送佢落去囉=.=""                  夜晚佢話影左我相~~~~嗚嗚~~~出到黎我實殺左你家^^            冇唔好呀^^