★嬡傎菂有期限?!×莪們又是否該到終點??
有了你...真的足夠嗎??
你又可知道我的不快樂麼?
aryan0326
暱稱: ˇ湘傷★╮
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心煩
傻女...
- -
悶- -
這個世界有很好小人
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 74
今日人氣: 7
累積人氣: 3117
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 1 日  星期三   晴天


2006-11-01 分類: 未分類

第一日考試,英文@@”    好野∼唔識bo-.-”    勁難囉,好想打果老師囉∼出都咁難有鬼用呀”唔好傻啦” 下年都唔諗住入番a班啦-.-””   係a班入面,個個都用a班個名壓我地∼  妖,鬼唔知要考好d咩,考到先得家  你估我地唔想咩∼考到先得家!!有病!!    個個都想考好d啦∼冇人唔想bo,咁事實上我唔係讀書ge材料嘛∼   就算係呀,,我都唔想讀囉∼   想唔想讀都冇得迫家     嘈咩ja嘈∼    由其我呀媽   琴日同我地講  你地考得唔好就冇咁多自由啦!!  講真,,我地都想好家.....但係都唔想溫,,,上堂又唔聽書@@””  考咩ja  個個都想玩啦....上堂d老師又講得悶woo∼∼∼唔訓就奇啦-.-””     成日淨係識嘈    冇病呀   又話大家都有壓力woo....叫我地體諒你-.-”   好..........難啦       我地體諒你地又點呀   你地有咩   你地番工受左d氣唔好發洩係我地度呀.\/.     我地都係人咋    我地都受唔到家    串你 又唔夠串     就同我地講唔好出街     挑唔夠串就唔好壓我啦    你估我好好受呀又    你地顧住自己  咁我地呢   又唔諗下我地    

 

        呼........講完.....講番今日上堂先啦

 

                   今日放學....個死人miss又留堂....都唔知佢有冇病.....    好憎佢囉...我明明有野做呀嘛      又唔比人走   咁我趕時間嘛   阻住哂!!!!!         好憎佢   又唔知自己講野大聲   仲要用咪    你冇野呀∼∼∼我隻耳都比你整到聽野嗡嗡聲呀   聲唔到野係唔係你負責呀     講真,d新老師黎左,冇個識教書,又悶又唔知講咩-.-”   堂堂都訓覺   講真∼我地唔想聽咩   鬼叫你地講得悶呀∼你地係唔係應該諗下自己錯d咩先黎話我地ja   你地講野唔悶,,有d建設性,,你估我地仲會訓咩 一日就只係識鬧我地    膠膠地   唔識教書就收聲啦   講真  我真係好唔倨你地囉   唔係我地想串你地呀  唔識串又扮哂串woo  我地見你係老師咋  唔係一陣又比你地話::你地係咩態度呀!!!!    好心你地啦  唔夠串就唔好串我地啦   搵里d咁ge野黎壓我地   慳d啦   我好驚呀    串我地   冇病呀   挑  有本事唔好搵野壓我地   串番場呀   唔好喊woo  你知啦  比個學生串到喊好樣衰嘛    .\/.

 

                        頭先,我去左老公仔果玩.......知左一樣野∼∼口就話搵番個ja....其實講真,真係有d唔開心家........真係唔係講笑          果時竟然有d心痛囉   你可以唔信我ge   不過我係講真的  睇佢玩多陣勁舞之後    就走左啦    因為又要出去食反    唉唉∼∼∼      一路行就一路諗番果陣事  口就唔到好似唔介意   嘻嘻哈哈咁   但係個心有幾痛.....我諗冇咩人知....話搵番個係假的   但係果件事係真的     有d灰     你講到唔介意咁    我仲可以點-.-”    諗番起,,,你又好似咁叫佢   少不免會唔開心    咁又可以點呀......唉

 

        食反..........得一個字........悶.........冇野做ge      食左個蛋糕     有封利是仔咁囉    我呀太生日嘛        算啦    今日冇心情打....聽日先打啦∼                     bibi