第一日考試,英文@@” 好野∼唔識bo-.-” 勁難囉,好想打果老師囉∼出都咁難有鬼用呀”唔好傻啦” 下年都唔諗住入番a班啦-.-”” 係a班入面,個個都用a班個名壓我地∼ 妖,鬼唔知要考好d咩,考到先得家 你估我地唔想咩∼考到先得家!!有病!! 個個都想考好d啦∼冇人唔想bo,咁事實上我唔係讀書ge材料嘛∼ 就算係呀,,我都唔想讀囉∼ 想唔想讀都冇得迫家 嘈咩ja嘈∼ 由其我呀媽 琴日同我地講 你地考得唔好就冇咁多自由啦!! 講真,,我地都想好家.....但係都唔想溫,,,上堂又唔聽書@@”” 考咩ja 個個都想玩啦....上堂d老師又講得悶woo∼∼∼唔訓就奇啦-.-”” 成日淨係識嘈 冇病呀 又話大家都有壓力woo....叫我地體諒你-.-” 好..........難啦 我地體諒你地又點呀 你地有咩 你地番工受左d氣唔好發洩係我地度呀.\/. 我地都係人咋 我地都受唔到家 串你 又唔夠串 就同我地講唔好出街 挑唔夠串就唔好壓我啦 你估我好好受呀又 你地顧住自己 咁我地呢 又唔諗下我地
呼........講完.....講番今日上堂先啦
今日放學....個死人miss又留堂....都唔知佢有冇病..... 好憎佢囉...我明明有野做呀嘛 又唔比人走 咁我趕時間嘛 阻住哂!!!!! 好憎佢 又唔知自己講野大聲 仲要用咪 你冇野呀∼∼∼我隻耳都比你整到聽野嗡嗡聲呀 聲唔到野係唔係你負責呀 講真,d新老師黎左,冇個識教書,又悶又唔知講咩-.-” 堂堂都訓覺 講真∼我地唔想聽咩 鬼叫你地講得悶呀∼你地係唔係應該諗下自己錯d咩先黎話我地ja 你地講野唔悶,,有d建設性,,你估我地仲會訓咩 一日就只係識鬧我地 膠膠地 唔識教書就收聲啦 講真 我真係好唔倨你地囉 唔係我地想串你地呀 唔識串又扮哂串woo 我地見你係老師咋 唔係一陣又比你地話::你地係咩態度呀!!!! 好心你地啦 唔夠串就唔好串我地啦 搵里d咁ge野黎壓我地 慳d啦 我好驚呀 串我地 冇病呀 挑 有本事唔好搵野壓我地 串番場呀 唔好喊woo 你知啦 比個學生串到喊好樣衰嘛 .\/.
頭先,我去左老公仔果玩.......知左一樣野∼∼口就話搵番個ja....其實講真,真係有d唔開心家........真係唔係講笑 果時竟然有d心痛囉 你可以唔信我ge 不過我係講真的 睇佢玩多陣勁舞之後 就走左啦 因為又要出去食反 唉唉∼∼∼ 一路行就一路諗番果陣事 口就唔到好似唔介意 嘻嘻哈哈咁 但係個心有幾痛.....我諗冇咩人知....話搵番個係假的 但係果件事係真的 有d灰 你講到唔介意咁 我仲可以點-.-” 諗番起,,,你又好似咁叫佢 少不免會唔開心 咁又可以點呀......唉
食反..........得一個字........悶.........冇野做ge 食左個蛋糕 有封利是仔咁囉 我呀太生日嘛 算啦 今日冇心情打....聽日先打啦∼ bibi
|