宥了尒滴第46 dαγδ
先講一講琴日啦
琴日我冇番學~~因為搞完d野我刀冇咩心機番
老公琴日又要番工...不過番5點半
咁我陪佢陪到點幾至兩點啦,,
我地去左銀行睇下開戶口要幾錢先0.0
老公總於肯開戶口啦xD 一定要儲到錢a_a
之後番屋企hea左陣
又出左去買拖鞋
我地買左普普通通d拖鞋...可以落街著...
之後我地食許留山
我地入去果陣 得我地2個咋-0-
之後食左好多野-v-
好飽@w@
見住老公d食法-,-真系笑死你-w-!!
冇幾耐我要送佢搭車走了...
老公話過
系我地世界入面甜言蜜語已經吾重要...
重要ge系我地吾需要刀可以開開心心
老公 你要記得牙
你話用你一生黎賭 話吾會離開我家xD
今日我話番晏就..
但系刀吾知番吾番啦...
我未做完功課 番去刀系比人小
老公太累了~吾番P.E
老公琴日番工我刀知你辛苦家啦
要受人氣
不過吾好吾開心啦=]
你知你老婆我吾識哄人家啦...
你吾開心一陣我又吾開心-33-
老公 我真系好多謝你次次系我吾開心系我最火GE時候
你會哄番我笑 因為你刀知道我地2個人刀著哂ge話會好大件事=p
我的快樂因你而起 我的傷感因你而漸漸逝去~~~
老公....
我真的愛你>3<啜啜
|