同老公一齊刀成個月啦 點解我仲好似吾多了解佢咁 可能我太過緊張佢啦 好想知多d佢ge野
因為上次散左之後 我先知我對你ge了解真系吾多 其實我有時刀系度諗
吾系我吾想了解你 我想知ge野問你 你刀好似好模糊呁脅過左個問題 或者系我了解吾到啦 但系我做過了
不過一齊番之後 刀吾同左好多 起碼我會問多d 雖然依家仲有因為發脾氣而收線 但系我知你系吾想對住我發脾氣
想冷靜下自己 只不過有時你發脾氣 我會覺得你系話緊我 先會吾出聲
有時你玩玩下咁同我講收線 我真系好吾知點咁 吾通你真系咁想我收線!?但系點刀好 聽到你咁講 我個心真系好吾舒服
我對你ge了解吾多...你真系好難捉摸
|