與尒滴第56dαγδ
今日我冇番學....去左同老公出去
一直刀冇咩野...之後累得濟訓左
期間老公比佢牙媽叫左出去
原來ive比左信佢話佢出席吾夠....
之後又訓....玩鼠鼠...
夠中就番屋企....
之後同老公傾電話
後尾老公話訓...妖左線
咁岩我見到有人同佢同年月日就話左比佢知
果個人系我好耐之前條仔...之後老公嬲左我
話吾中意我拎之前條仔同佢講
我講哂對吾住....話吾敢 佢刀吾理我
系咁話訓... 我刀冇心ge...
我刀吾想令老公佢吾開心...
無奈我講左....我只系想老公開心
原來刀系咁難....我吾通一直做ge野刀系令老公吾開心多過開心!?
我刀吾知自己做d咩可以tum番老公
次次我吾開心~~嬲[[扮]] 刀系老公tum番我
講真...面對面系易d tum
但系次次我激嬲左老公刀吾知點tum番佢
依家我先知 原來一直我刀吾知點令老公開心
原來我一直刀系咁冇用... 我好想自己可以做番d野令老公開心
點解我做吾到... 點解wo
點解我只系識激嬲老公... 而tum我就吾識
次次老公吾開心 我刀冇辦法tum番佢笑....
我覺得我自己好冇用....我只系識喊
仲識d咩!? 真系冇啦....我覺得我自己吾識點比快樂人
原來我真系咁冇用.....
|