與尒菂第54dαγδ
今日一早出左去搵老公....
我7點9起左身啦 叻囡呢-w-''
因為琴日老公話要我9點前去到佢屋企~~
我幾驚趕吾切牙-0-!
我去到老公屋企樓下...刀54定56分...
上到去 老公開左對門-0-'' 之後又好似死屍咁訓番落sofa度
我睇左陣鼠鼠又訓著左lu!_!
3點-4點到先醒
又玩鼠鼠...老公將d貓拎哂入房 哈~
囚犯三個xD 囚犯一號(蛋蛋)高度危險人物黎家-0-
囚房二號(BB) 勁貪玩0v0
囚犯三號(patpat) 癲ga佢-0-
放哂入房...我d鼠鼠就安全啦..哈~
牙 冇介紹到2隻鼠鼠tim...
男叫公仔面-v- 女叫烏冬
我地發現左一樣野-0- 烏冬系吾識行樓梯家xDD
我地放左系上面間屋度=p
佢吾識行番落黎 笑死我-v-''
又就黎要走lu T ^ T''
聽日番吾番學好呢-^-
真系有D煩=V=
|