話咁快又3月啦=]
話咁快又就到我生日啦...
好多人話會同我慶祝^^
你地吾好放我飛機牙
吾系我吾放過你地的=]
生日一年一次=]
但系幫我廢祝ge人太多啦...
一日一定搞吾哂..
又要分開黎搞-.-
有d系25..26..27
之後ge可能仲有...
一個生日我諗我刀可以分成個星期黎搞=]
我希望我d牙哥吾會放我飛機啦^^
突然發覺
我真系好多人刀好鍚我
好多人知我生日刀話陪我過
我真系好開心-3-
抵我咁錫你地班牙哥ge=]
生日對我黎講
有冇禮物刀吾系咁重要牙
最重要系有人記得我生日
同我講聲生日快樂就夠了
抽到時間陪我過就最好啦..不過卜3算抽吾到時間刀吾緊要家
補祝囉^^
我刀吾介意..
有心就得啦=]
有次有個牙哥4月先得閒同我補生日
我刀一樣咁開心的=]
希望今年生日會開開心心啦=]*
|