一連2日陸運會〝終於〞完左啦
勁開心囉
唔洗番學
不過好累囉= =
琴日一番到黎同老公傾多陣電話- -
訓左-﹏-
老公番到黎大埔- -
我仲訓緊- -
佢係我樓下等左我半個中囉-.-
我一訓 訓到今朝5點-.-
打番比老公-,-
佢好嬲>﹏< 佢叫我哄番佢- -
佐係我唔識哄人-.-叫我點哄呢-﹏-
之後沖左個涼''就去左大中間m記..約左牙余顯華食早餐- -
去運動場果陣落好大雨囉
佢比左把傘我 自己濕哂a_a
下雨天推鉛球
勁核突囉
我推左1次唔想推- -
仲要我推多次- -我彩佢都傻
求求其其就算- -
之後係咁睇-3-
牙彥超勁''400 800都有佢-3-
接力場場有佢^0^
好勁-3-
寶寶都有800第一
amy2金一銀-3-
勁牙
好累-.-之後去左陪老公-3-
陪埋牙群食野
隻腳好痛
飛左番屋企
一陣又訓啦-3-好累
唔打咁多啦-3-
bi*0*
|