今日差d唔知醒起身-,-
冇法啦-3-''
加埋今日第5日-.-
都訓唔陪12粒中
笑^o^
不過我好開心ge-3-
上堂訓囉xD
今日上電腦堂-,-
上左日記突然唔想打-,-
冇法啦-3-''
sms大過天xD
日日番學等放學>3<
我不溜都係咁啦
我都唔明我老母唔管我個妹..管我做咩
我又唔係唔番
日日打比我問我係邊- -
就煩死我啦\口/
不過唔緊要啦-3-
開心就得啦
我覺得本書講得好岩家
要講野令佢知你中意佢
唔一定要次次同佢講''我愛你''可能一句''我好開心''
我覺得比佢知你同佢一齊係開心ge
好過佢講千千百百句我愛你掛-3-
其實表達對一個人ge愛有好多方法ge-3-''
真的''
我真係好開心^^''
我真係想日日都好似今日咁''
不過我都明白''
幾大量ge人''幾好感情
都一定會有d事發生''有經過段愛先有回憶''
我知你好就得我''但係我真係令你唔開心ge話~我都想你講番比我知
因為人人都有錯啦><''我唔想你咩都放係個心度
咩都唔同我講咁''我見到你唔開心我都會唔開心ga''
中意一個人
梗係想佢日日都開開心心咁過啦^^
今日都可以話唔叫悶啦-,-
係c班..有邊日會悶ga...
我真係唔信-,-
上堂係咁訓-,-
比人係咁叫起身-,-
之後由佢- -坐係度訓- -你吹咩
叫飽佢囉-,-
英文堂
溫孝聰自動話幫ms wong拎粉筆
唔知點解..牙東係佢個書包搵到條under- -拎左出黎- -笑死=.=''
佢差d想掛係度啦-,-
數學
訓左一陣- -
睇番- -都唔知佢教緊咩=.=
由佢;;
中文堂- -
d人勁抵死- -
比吳麗芳知道佢地食緊野-,-
好彩我冇-,-乖乖
物理仲悶- -
悶到我又訓- -
放學係校巴訓左- -
差d唔記得落車-.-
kai左xD
至此`有尒滴每一天`偶亦偍如此幸福和快樂滴
獨曖×ζσνε☆銘↗
|