| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 22 日 星期六  |
| ×痛愛=疼愛?!× |
分類: 未分類 |
痛愛=疼愛?!
係唔係真-,-?!
真正愛一個係點?!
我係唔係到依家都唔知?!
我好似只係識不斷傷人地個心,,以唔係愛佢
人得一個心
但不指愛一個人
真的嗎?!
我真係唔可以?!
單身最好?!
究竟有情侶好,,定單身好?!
講番星期五先-v-
一個黑色星期5,,
上堂,,
一樣咁搞gap,,同平時冇咩唔同牙
上va
勁無聊- -
素描wo 明知我唔識啦
唉-_-''仲要坐第一張台囉= =
之後數學
聽極都聽唔明- -
唔聽仲好
小息''
冇野做-_-''
唔係ge-3-''
我偷左鍾寶件冷3^o^
因為一陣要默書-3-
溫書
乖女XD
小息完
仲係數學
佢番黎見到我有冷3
睇一睇個袋先知我偷左-3-
其實佢都預左啦XD
由於之後係英文堂,,個個都溫英文XP
鍾寶溫到勁大聲
比陶立話囉
抵死._.''
之後佢地溫太耐啦''
我小息溫完了;;
佢地又溫得耐- -
我咪係咁講囉-,-
死人郭慧琳
幫貍寶搶件冷3囉
之後我[[扮]]嬲左鍾寶
佢先比番我
仲要唔係比wo
掟比我,,掟到我個頭囉\口/
2堂英文
默書-v-
呵呵;;
差d唔記得embarrassed個中文係點解
點知比我諗番啦XD
太叻啦
全中牙
程文健話我出貓囉-,-
無奈
郭小姐同鍾生都錯左dd咁啦._.
都話我叻啦*()*
之後我地唔係週會囉- -
要我地課外活動-,-
我同莫海峯去排球囉- -
成個team- -
新ge人全男咁濟- -
小...
我打左幾下冇打了-3-
之後
我就走左啦-3-
鍾寶啤住我囉-口-
sor啦-3-
今日,,
同老公坐左成日- -
悶到悶死-3-
9點幾就走左啦-0-
番屋企
玩勁舞=3=
之後玩msn
玩拼圖''
呵
2場都贏
唔知做咩msn係咁彈囉=.=
玩玩下又彈- -
煩
同老公傾多陣電話
等睇死亡不記-3-
我諗我訓左多- -
近排我都勁好訓囉=.=''
卡
累了-3-
唔打了-3-
可能我唔岩拍拖
因為我並未懂得愛人
單身可能比較好
我知你愛我
但係我唔識愛你
令我覺得我欠左你''
|
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 152 | »
|