★嬡傎菂有期限?!×莪們又是否該到終點??
有了你...真的足夠嗎??
你又可知道我的不快樂麼?
aryan0326
暱稱: ˇ湘傷★╮
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心煩
傻女...
- -
悶- -
這個世界有很好小人
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 74
今日人氣: 25
累積人氣: 3035
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 22 日  星期六   晴天


×痛愛=疼愛?!× 分類: 未分類

痛愛=疼愛?!

係唔係真-,-?!

真正愛一個係點?!

我係唔係到依家都唔知?!

我好似只係識不斷傷人地個心,,以唔係愛佢

人得一個心

但不指愛一個人

真的嗎?!

我真係唔可以?!

單身最好?!

究竟有情侶好,,定單身好?!

講番星期五先-v-

一個黑色星期5,,

上堂,,

一樣咁搞gap,,同平時冇咩唔同牙

上va

勁無聊- -

素描wo   明知我唔識啦

唉-_-''仲要坐第一張台囉= =

之後數學

聽極都聽唔明- -

唔聽仲好

小息''

冇野做-_-'' 

唔係ge-3-''

我偷左鍾寶件冷3^o^

因為一陣要默書-3-

溫書

乖女XD

小息完

仲係數學

佢番黎見到我有冷3

睇一睇個袋先知我偷左-3-

其實佢都預左啦XD

由於之後係英文堂,,個個都溫英文XP

鍾寶溫到勁大聲

比陶立話囉

抵死._.''

之後佢地溫太耐啦''

我小息溫完了;;

佢地又溫得耐- -

我咪係咁講囉-,-

死人郭慧琳

幫貍寶搶件冷3囉

之後我[[扮]]嬲左鍾寶

佢先比番我

仲要唔係比wo

掟比我,,掟到我個頭囉\口/

2堂英文

默書-v-

呵呵;;

差d唔記得embarrassed個中文係點解

點知比我諗番啦XD

太叻啦

全中牙

程文健話我出貓囉-,-

無奈

郭小姐同鍾生都錯左dd咁啦._.

都話我叻啦*()*

之後我地唔係週會囉- -

要我地課外活動-,-

我同莫海峯去排球囉- -

成個team- -

新ge人全男咁濟- -

小...

我打左幾下冇打了-3-

之後

我就走左啦-3-

鍾寶啤住我囉-口-

sor啦-3-

 

 

今日,,

同老公坐左成日- -

悶到悶死-3-

9點幾就走左啦-0-

番屋企

玩勁舞=3=

之後玩msn

玩拼圖''

2場都贏

唔知做咩msn係咁彈囉=.=

玩玩下又彈- -

同老公傾多陣電話

等睇死亡不記-3-

我諗我訓左多- -

近排我都勁好訓囉=.=''

累了-3-

唔打了-3-

可能我唔岩拍拖

因為我並未懂得愛人

單身可能比較好

我知你愛我

但係我唔識愛你

令我覺得我欠左你''