| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 13 日 星期四  |
| 番學後×第一篇日記0v0 |
分類: 未分類 |
番學後
第一一一一一一一篇日記
開學咁耐我先打第一篇>.<''
其中一個原因係冇咩野好寫
日日都係番學放學咁,,
我都好似唔係咁想出街咁
不過都覺得有點悶- -
今日上中文堂
吳麗芳叫我同鍾寶做番個暑期作業囉- -
估唔到佢會睇- -
無奈- -
我今日唔見左本生物書- -
原來係牙虛拎左=口=
佢果本又唔見左- -
好得意囉
放左學跟miss曹上去7樓- -
死人鍾寶係咁講- -''
搞到miss曹問到我唔想講囉- -
鐘寶掂哂^o^''
一路做,,做到6點- -
本來做3個單元- -
佢同個同學講野- -搞到我做多個囉
不過鐘寶慘d,,做多好多-v-''
仲有篇250字ge文-3-''
p.s果時係5-6點啦
本來我等埋佢- -
點知佢仲有歷史要留- -
7點- -
我點等- -''
so 佢叫我番屋企先@v@''
卡卡''
番左屋企,,成個散哂- -
企左係果度幾個中
仲要比鐘寶串囉-口-
不過今日都幾開心ge-v-''
抖抖先-3-聽日先打過
|
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 152 | »
|