>心變了,有曾後悔過?!''
沒有!!不只你累...
知道左好多野 可能你覺得嘔心啦 但係我係咁覺得囉<
明白左 分左手 大家之間冇可能再係朋友 係你心目中始終都有條刺啦 唔係我唔想 係你唔得ja 可能冇左我你都係做番之前ge你 但又有乜所謂? 反正你可以做留你中意做ge野 同我一齊你都唔會開心啦 講真 你同我一齊個半月啦 你有幾多時候係開心過牙 我諗小之有小囉 但係嘈交就好多 好多小說都話 冇可能搵到一個一模一樣ge你 中意一個人 係睇佢長處黎補充自己ge不足 可惜我地2個都做唔到牙 都係分手收場
搵到個真心中意我ge人 難 搵到一個佢又中意我 我又中意佢ge人 更難 可以遷就你ge人 就難上加難 所以我珍憎我依家擁有ge野
散左之後 或者你會更加開心啦 而我就繼續搵一個中意我ge人 我享受做被愛果個 真係好幸福^^ 事實上可能我已經做到
|