× σ!! 我被騙??×
〝HυRt
ζσνε!!
那個他,,我比他玩弄了嗎??
咩係ζσνε???
我了解了嗎???
我學懂了嗎???
為了他,,值得嗎???
〝簡單愛=]
近排一手令我喊既歌
又哭了-....-
很笨的說>...<
哭了又如何??
他知道嗎??
他有著緊嗎???
是否要放棄了嗎???
聽了很多說法,,動搖了嗎??
明知,,沒可能了吧,,為何遲遲不放手??
別再傻了!!
第2手歌...
乜野係戀愛XD
唔係話好聽GE,,,只係D歌詞好岩用=]
[[一句我愛你,,比唔到你愛我既感覺,,還算愛我嗎??]]
一刀兩斷??愛你應該放手嗎??
真係覺得你比到回憶我,,但比唔到幸福我
你知道嗎??
我愛得很辛苦!!
你比我既回憶是痛苦的嗎??
我答不了~
知道有比你更好的人..
為何我要那麼執著??
明知冇可能,,放手好嗎??
每一段感情都有個故事,,但這個故事該完了嗎??
[[等待是很痛苦的!!!]]
你有否遵守承諾??
你沒有!!!
看著電話靜靜地放在桌上
有多個來電也好,,沒有一個是你!!!
我等得很苦
我怕我等不了!!!
害怕寂寞圍繞我!!!!!
I wAnT YoU!!
I nEeD YoU!!
可惜,,我需要愛的時候,,在我身邊的竟不是你
世上最遠既距離,,唔係天各一方,,而係我係你面前,,但你唔知我愛的是你
熱戀??
仲係我地之間出現??
我不想再傷心了
為何只留下痛苦既回憶比我
I DoN'T WaNt YoU bReAk mY hEaRt!!!!!
第3首歌
如何離開你*
我諗里手歌真係好岩我
我名義上系你既女朋友~~
可惜你好似不太珍惜
是!!!
我知你變左好多
但係,,
我受唔到沒有你的日子
我寂寞
我孤單
朋友陪伴
但我愛的是你
我受不了
〝求能後悔當初過份頑固
怎麼會迷戀你〞
要是你快樂,,我不介意退出
始終我現在還不能把你完全放下
我等不了
我要的愛並不是無了期地等待
知你總受外界誘惑
我沒本事把你留下
可能我並不是想像中那麼愛你
可以等你回來
受夠了
真的夠了
你離開的日子
我很痛苦
無人明白我
或許
我是故意隱瞞
還能瞞到幾時
哭了
又有誰安慰我?
你會否知道?
累了
死心吧
|