★嬡傎菂有期限?!×莪們又是否該到終點??
有了你...真的足夠嗎??
你又可知道我的不快樂麼?
aryan0326
暱稱: ˇ湘傷★╮
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心煩
傻女...
- -
悶- -
這個世界有很好小人
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 74
今日人氣: 40
累積人氣: 3050
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 21 日  星期二   晴天


耐冇打日記了 分類: 未分類

唔知點解冇左個恆心去日日打日記..

可能冇人再會睇啦,,

覺得唔洗打,,

反正冇人在意

 

 

一對情侶散左之後

真係好難會做得番朋友

係真的

可能係佢唔想掛,,

平常心對待不好嗎?!''

點解要搞到咁,,

不過冇所謂啦=]

反正咁介意都冇用,,

做唔到朋友咪當係一個陌生人囉,,

唔想見到佢又點ja,,

一定見到啦,,

點避ja

算啦,,,,

睇開d吧啦~

 

 

可能感情耐左只會淡,,,,,

想真真正正試下拍拖係咩滋味

差唔多次次都唔過3個月,,

近排真係唔想再玩啦

其實呢句我講左好多次,,

只係當有感情就唔認真,,,,

可能仲未有人值得令我專一

曾經有人令到我咁,,

可惜當佢中意我ge時候

已經太遲啦!!!

有d野冇左就冇左啦,,

機會唔係成日有,,

有就要珍惜

我都搵緊一個值得我去珍惜ge人^^

×   ζσνε   cαη’’τ  4ενεr   ♀