★嬡傎菂有期限?!×莪們又是否該到終點??
有了你...真的足夠嗎??
你又可知道我的不快樂麼?
aryan0326
暱稱: ˇ湘傷★╮
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心煩
傻女...
- -
悶- -
這個世界有很好小人
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 74
今日人氣: 41
累積人氣: 3051
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 28 日  星期五   晴天


我並不是好情人 分類: 未分類

  我唔係一個好情人,,我係知!!我知你愛得好深~但係我自覺你愈黎愈管得好緊..我好辛苦''我係白羊座ge人,,,我唔中意管制ga~~開始,,係,,我地係好開心牙~因為你冇管得我好緊~

  我地一齊都有1個月了~你開始愈黎愈緊張,,我知你緊張我,,唔係話你緊張我唔岩~但係唔係用咁ge方法囉!!我真係好辛苦牙~甚至開始想逃避你...我真係接受唔到一個人管到我咁緊,,就算你係中意我,只係我愛得好辛苦。

緊張=管得緊?!

  有時,,你出黎搵我~或者我出黎...唔係一個問題!!個個星期見一次,,仲要冇野做,,我知你想見我,但係我都有我d fd家~我都有我自己ge生活圈子ga~你唔洗陪你d fd ja,我要家!!你咁搞到我好快會冇哂朋友牙~~我變左冇哂自由牙~

  我都想好似你咁,,一唔開心就咩都喊哂出黎~我見到你喊,係我係緊張牙!!但係你喊得太多啦..老實講,,我真係覺得有d~次次都要我哄番你,,點解我地一齊開開心心,,到最後你都要喊ja''我真係唔明囉,,我真係帶唔到比你開心咩?!我唔覺囉,,同你一齊我自問冇做過d咩對你唔住牙,,係~係有人中意我,,咁點ja,,我中意係你唔係佢地''你唔洗管愈黎愈緊wo,,你唔知我好辛苦,,對吧?!我信你都唔會知你會迫到我咁,,我知你想我陪你,,不過你又有冇諗過我感受牙?!我真係想陪我d fd ga,,但係我諗我唔陪你,,你又亂諗野,,之後又喊~我真係唔到我唔出囉''唔係話我唔想見到你牙,,但係我有時都想同班fd家''情侶都唔係要日日痴埋先叫情侶掛?!我好辛苦牙,,我更加諗過放棄,,反正我比你負出更多,,但係得番黎ge係你喊囉''我好無奈囉''真的''我唔係要你改變d咩,,我知你冇得變,,係你性格,,我真係好難接受到囉,,我比你係唔開心多過開心''咁一齊仲有咩意思ja''有時我都諗,,我同你一齊ge時間,,果個係唔係真正ge我??我覺得我好似做完一場戲咁囉。我真係唔知點繼續愛你。傾電話,,我唔係唔想同你傾,,只係你打比我,,野又唔講,,各有各打機,,拎住個電話更本冇意思,,次次有人打比我,,sms我,,你一定要問一餐,,你係我男朋友咋,,你以為你自己係邊個牙?!你有權管到我咁咩?!我都有我自己ge朋友,,我大可以講,,我中意同邊個傾就同邊個傾,,同邊個sms就同邊個sms,,我洗得到你同意咩?!我真係忍無可忍囉!!!我傾電話一定同你傾咩,,你唔好見到你自己咁大啦,,好冇牙?!你係我男朋友牙,,唔係我牙媽牙爸,,就算我牙媽牙爸都冇權管到我咁啦,,你管我?!唔係掛,,唔係唔比你管牙,,你知唔知你做d野好過份牙,,你咁做過哂我底線囉,,唔打一日電話洗死牙?!唔洗係咁問3問4掛''係牙,,我係鬧你牙,,更加知你睇完又一定會喊牙,,咁點牙?!我唔講我仲辛苦牙,,反省?!我聽過好多次啦,,你又做到咩?!一次又一次應承我做ge野,,咪係咁~我叫過你幾多次唔好喊牙,,你有聽過咩?!''同你一齊我都開心家,,但係唔好意思ge係,,我唔開心多過開心囉,,大家一齊都想開開心心ja,,你都比唔到我,,咁仲一齊做咩?!''我真係唔明,,你迫到我去牆角家!!!我就黎比你迫死啦...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

講番近排做左d咩啦

其實都係咁,,日日上堂都係咁,,笑笑笑

冇一日係冇笑囉

上生物堂

個miss都話我地成班痴線的

事實上係牙-,-

冇一時一刻係正常-,-

唉-,-唔開心ge事都係唔想講

都唔知做咩馬仔去我地班係咁嘈''

一個反ja,,唔岩咪換左佢囉

唔洗搞到咁大牙''

唉''  

小息

同鍾寶玩到癲-,-係咁打-,-''  kai了''

lunch

同班fd吹左陣水,,

世界上有好多種人睇你係邊種ja..

之後番課室,,莫生話我有冇加佢好友-,-先知加我ge係佢,,放錯組t!m

死囉-,-a班d人就黎唔記得哂d名啦''今日叫錯人/...\''sor牙,,冇下次>.<

今日週會,,講法律,,聽聽日訓鬼左,,個律師真係講得好悶

到q&a,,問非所答- -

都唔知佢up咩''

之後閃人''

一日就係咁過了,,無聊