| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 19 日 星期三  |
| 偍,,一切都偍偶滴錯 |
分類: 未分類 |
我發覺得真係做錯左好多野
多到我冇可能原諒到我自己
係我衰,,係我錯
係我搞成你咁
但係個結果我想家咩?!''如果可以比我揀多次ge話就唔會咁錯
我知你唔愛我好難
你放棄我好難
你估我想搞到你咁辛苦咩
你咁辛苦唔通我冇感覺?!
唔係!!!
我都心痛家
但係我可以做到d咩?!
唯一做到就係企係你背後
睇住你ge眼淚一滴一滴咁流
我咩都做唔到牙
你又知唔知我點牙?!?!
我咩都做唔到..
我都好辛苦
我只可以見到你唔開心
但係我令唔到你快樂
我唔想
我都想你日日開開心心
我做到ge野,,就係陪住你
但係你偏偏比我覺得你唔想再見到我咁
我都好無奈家
今日上堂都冇咩好笑ge野
一早同左鍾寶去左食早餐-3-''
之後,,就搭車番學校
番到學校
行行下鍾寶無啦啦唔見左= =+
呵,,睇番比人捉左入校務處a_a
佢一直都冇上過黎
直到D&T
佢先番上黎- -+
佢一入門口
我o哂咀望住佢
之後成班爆笑=v=
無啦啦變左平頭-口-
佢勁尷尬=p
之後佢係咁用d野''傘''住囉= =+
之後琪搶左佢件冷3=3=''
佢又搵另一d野''傘''
無奈爆- -
中文堂
冇咩特別牙,,做工作紙做到死
化學
上左實驗室做幾個實驗又落堂啦
lunch
本來我冇諗過落去,,
因為我冇諗過食
點知-3-
鍾寶叫我幫佢買野食= =''
佢話一係烏冬一係就沙爹牛肉面+麥精- -
落到去- -
佢要咩都冇- -
就求其買左個丁面佢食- -
上到去- -
佢話我做咩唔買野飲比佢囉- -
又話冇米粉咩?!
牙,,買比你仲嘈\口/
嫌3嫌4
信唔信我殺左你牙啦''
之後又叫我落去買過囉- -
行左勁多層樓梯囉
累到我死咁濟
之後黎南話我唔買比佢- -
我話咁你比錢我幫你買囉- -
佢話聽日先= =+
我話我幫你買埋聽日果份=v=
上數學]]
完全唔明
冇理到佢= =
我真係要諗下仲入唔入理科好/....\
英文oral
個個都要做2分中個說話
我好彩唔洗
個cotton玩我囉
話我下次做第一個
我睬你都傻
放左學
做埋d功課閃人]]
之後陪佢剪頭髮
令仔幾多''
好心你就搞下個頭啦=p
同個fd吹陣水就走左lu
買左個m記食- -
睇黎我都咳死了- -++++
由佢- -
或者
我根本唔配愛人
更加唔配被愛
我係唔係犯賤呢,,,,
可能係個天罰我啦...
之前唔識珍惜
唉..
|
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 152 | »
|