番左學冇幾耐
又病左了
咳死我囉
隻腳十幾粒蚊-,-好痕
一早都係你牙,,搞到我咁
我真係欠左好多人
好多人真係愛過我,,但係我又冇珍惜過
失去左先識後悔
人點解唔可以知足家
得到一個,,見到另一個更加好ge,,又唔要之前果個
畢竟果個始終都係我
我知唔岩,,無奈唔知點解會錯落去
到依家唔通變左係習慣?!
我諗唔會
我覺得我有能力控制我自己
一次又一次想贏我自己
結果
一次又一次咁輸番比自己
點解我做唔到?!
我知我好衰
我好賤
但係我做唔到
我愛ge人更加唔想傷害佢
我唔更加唔想玩佢
你叫我對住一個冇感情ge人
玩佢就易,,對住自己中意ge人點玩得落手牙
我知
我一定傷過好多人ge心
不過我改唔到
對唔住
我真係唔想搞到咁
無奈我改變唔到自己
我好憎我自己
但係我又可以做到d咩
我咩都做唔到
可能係藉口啦
彧者當冇人再中意我ge時候
我先會識後悔當初咁做
可以澈澈底底咁改過
講番今日上堂
一直都冇咩野
係咁釣魚-3-
之後
物理成班反轉物理室
玩光- -+
牙東將個電壓教到20囉
個燈膽消左XD
黎男整到2個燈座個插頭爛左
我地冇做過= =+
不過比我都唔做啦- -
f3啦
勁多dict同test囉
唔當我地係人囉- -
唉
做死人
lunch仲要tsa...
唉
琴日跑9分中
跑死我
我隻腳已經好痛啦
加上病埋
點跑''
16個圈= =
算係咁啦
|