| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 31 日 星期五  |
| 有時,,曾經擁有就夠了 |
分類: 未分類 |
我真係好耐冇打過日記
點解
因為我真係唔知打黎做咩
我仲有咩值得打?!
自從你放走了我
給我任性後
我再不知可以打甚麼了
同你散左之後,,
我唔知我後悔牙,,定係我真係唔值得你
我真係覺得咁對佢同你都唔公平
我決定
我走,,令你地可以做番你地ge好兄弟^^
我係自私
我認
但係我唔想再揀
決定一樣野可以好痛苦..
我做左咁ge野我就自己搞掂佢
唔錯牙,,
謝柏聰
我多謝你玩我^o^
令到我明白
你比我更賤
估唔到半年,,
你變成咁
睇黎我睇錯左你''
或者你都冇當過我係你女朋友掛=]
不過算啦
你估得你會中意我咩?!
你咪天真啦^o^
我多謝你令我更放得低你就真
我真係估唔到你咁好人
thx a lot
乜仲可以搵到一個真係中意你ge人咩
點解我唔知
係我撞唔到牙
定我曾經放棄左?
究竟咩先係愛?
我真係唔知
我一路愛一路學
人唔跌唔識大
點解我跌咁多次
仲係咁蠢
睇人睇錯哂^^
我真係覺得自己好死蠢
邊會有人對你真心先得家,,
醒下啦
你又唔係令
慳d啦
我真係想清醒下,,
無奈我一次又一次咁信人,,
一次又一次比人呃
我好呃d咩
定係根本沒有真正的愛
真係覺得
人笨一點會比較快樂
真定假
我唔知,,
我本人覺得笨一點,,
不是一個問題
睇下你笨成點
睇下你係比呃果個定呃人果個
一段感情
係唔係要互相咁呃先會長??
根本世界上仲有邊個明×愛?!
我真係想知點解冇一次值得我比心去愛...
愛一個人真係咁難
從頭到尾我都唔識得愛,,對吧
仲點幫朋友?!
佢地話我幫到佢地
其實倒頭來
諗番我都唔知我明左d咩
仲點講比佢地知呢?
我係唔係一直諗一直講ge野都係錯
可能我只係睇佢地ge情況再幫邊面講野啦
唉
真愛
仲可以去邊度搵牙
我真係想知
無奈我搵唔到
睇唔到
感覺唔到
或許
我不配去愛
|
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 152 | »
|