ㄍ愛一個人[[難]]
偏偏去愛⊿
我知
愛一個唔易,,
我明白的~
唔知點解,,
我今日覺得你好似對我唔同左咁,,
我唔知係唔係我多心左,,
不過我真係咁覺得
你問我點解咁覺得
我唔知點答你
我只係有種好唔舒服ge感覺
係你對我忽冷忽熱???
好似唔係,,
你變左心??
都好似唔係,,
就係有一種好怪ge感覺
我知我咩都做唔到,,
即使你真係變左心,,
我又可以做到d咩?
人地話女人ge直覺好準
我寧願今次我直覺唔準
我又可以做到d咩
我只係做到繼續好好咁愛你,,
唔好再亂咁諗
我講就易,,
當局者迷,,
旁觀者清...''
唉*
今日同班網友出去睇戲
有條仔想溝我,,
但係我冇理到,,
講真,,
我一個人真係唔會容納多一個人
我唔知你會唔會,,
但係我一定唔會咁做,,
講真,,
我覺得你對我好似淡左,,
我唔知咩事,,
但係我真係唔想比我ge直覺估中,,
我係勁舞幾多個老公都好,,
我都唔會比我現實中多過一個老公,,
我真係中意你,,
我唔想咁快就同你散,,
我希望你明,,
我唔知你有真心對過我,,
定係因為你見完我之後先咁對我,,
我都希望知,,
比我知你點諗都好牙,,
起碼我唔洗估估下咁
我直覺咁多次,,
我都好小會唔準,,
就係因為咁,,
我先唔想今次準
我真係唔想冇左你,,
ζσνε!!
我真的愛你,,
我唔想每次認真都比人玩
知道左真相,,
好ge係,,
唔係因為我估唔中,,
唔開心係老公發生左d野,,
不過我幫唔到,,
我盡左我ge力啦,,
希望佢會開心番啦
|