仲有3日就一個月了"
點解到今日我先知原來我一直都未了解你
你需要d咩 你唔中意d咩 我一概唔知
我認.. 我同你一齊就黎一個月我仲未了解你
據說 2個人因為想了解而一齊 因為太過了解而分開
但係我了解唔到你"你對我好好
我知家
但係"今日你做咩無啦啦發脾氣
打比你唔聽 打比牙遠 話你唔係度 打去搵雪人又話冇見過你 我又唔出得黎搵你
之後我打番比你"你聽我電話啦"你口 6你係舊舖
我問你係唔係一直係度
你話係 我問你點解牙遠話你唔係度
你竟然同我講 我叫牙遠咁講 唔想我搵到你
我真係好心痛囉"我真係唔知做錯左d咩搞到你咁 我激嬲左你?
因為我打機唔理你? 因咩事?
我咩都唔知 你有冇諗過我牙
你唔聽我電話我擔心"你知唔知??
我諗住轉電話打比你
你連機都熄埋 你對你牙媽都唔會咁 點解嬲我就要熄機
你知唔知咁做我好傷心牙"我個心真係好痛牙
係里一刻我真係唔想我愛得你咁深
因為我真係好辛苦牙
愛得愈深 擔心=痛心
你連比我擔心ge機會都冇牙
我唔止痛牙 我心碎啦"
但係我想你知 就算碎我都係仲咁愛你囉"
我唔知我做左d咩令到你咁
不過你唔講我迫你都冇用
我諗你真係要冷靜一下
比個時間你同我抖抖"
我知我一定令你好辛苦
如果你都唔會咁啦
只係我真係唔知我今次錯咩
我真係好傷心
我唔會再煩你啦" 放心啦"
但係我會等你電話"
我會等你講你頭先冇講ge野
我唔會再迫你
我會學識等"
我真係唔知聽日點考..唉"
|