〝補打﹏*
點解要補打呢.___. 係因為我上唔到網-口- 行雷之後就上唔到啦 都唔知咩事- -
其實咁耐啦都-3- 我都唔係好記得做左d咩lu^_^'' 我只係知連放3日假^口^ 我記得果日好似我去左poey屋企練舞-3- 佢約我地1點半__我同吳芷茵都遲到=p 不過唔緊要牙 有人仲遲過我地*v* 我地玩下練下咁 就3點啦 係時候閃人-口- 落勁大雨囉- - 仲要我冇帶傘[[其實幾大雨我都唔會帶]] 濕哂-v-'' 唔理lu-v- 本來有得去老公度家 不過落雨 行程取消/_\''
只係記得咁多咋-3-
|