★嬡傎菂有期限?!×莪們又是否該到終點??
有了你...真的足夠嗎??
你又可知道我的不快樂麼?
aryan0326
暱稱: ˇ湘傷★╮
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心煩
傻女...
- -
悶- -
這個世界有很好小人
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 74
今日人氣: 31
累積人氣: 3098
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 24 日  星期日   晴天


﹏*5215201314 分類: 未分類

〝5215201314___

___數字是否我倆之間的一個承諾?!''

一早起左身-0-      10點醒左-v-   等老公電話    等到12點都未打比我   就問牙樂佢係邊   佢話佢玩緊hp=﹏=''     問我係唔係搵佢  我話冇野啦  唔該你^v^     之後佢話話  佢一陣打比你    我話  哦~!  唔該你

之後聽完佢電話去左沖涼0v0    再打比佢  佢話玩多場團先   叫我食左野等佢電話-口-   又我等= =     等!nG   等到2點幾左右   佢打番比我  叫我出黎     落到去先發覺帶小左老公塊99%ge朱古力*口*  又上番屋企- -   落番去   又走左架車       小- -   跑都跑唔切- -咁索性去太和= =      又趕紅綠燈    又跑過=p     個太陽又唔識做  係咁照住我  家下我得罪左你咩- -     上左火車- -   爽牙-3-    好涼牙xdd''   去到搵到老公   佢成頭大汗0.0    佢係慢慢行都咁大汗    仲西利過我跑完-v-    我同老公係咁流汗@_@''  上左佢屋企   佢叫我入房先   入房冇幾耐- -   我見到牙樂同姨姨    又見到間房好亂- -   咁我就出番去- -   老公問我做咩- -  我話你間房- -    好多人^_^''    之後佢話  冇所謂   入去啦   之後睇住牙姨同牙樂整野   佢地間房又多左部電視啦-v-    老公係咁汁d簿出去- -   佢好似行左2定3次先拎完-v-   唔係睇住佢地汁都唔知佢地有咁多野    姨姨叫老公拎電視比佢放上去    老公話   咁重點拎   原來好輕的^^''     整完野   佢家姐入左黎話   你地就好啦   又有電腦  又有電視     

過多陣   老公試下塊朱古力     佢本來都冇咩野   咬耐左   開始笑    我知佢笑咩^^     食完   坐左陣  行出去飲水    番黎話   咩味黎家    我只係不停咁笑    老公叫牙樂試下  佢話  見到你咁ge樣都知唔方好啦   唔食   之後老公比左佢  佢拎左係手   諗左好耐- -  唔洗諗啦  我幫下你   郁一郁佢隻手   咁就食左啦^^    佢樣都變埋    我禁住左佢    費時佢吐出黎   佢叫老公比杯水佢   比我地睇過佢真係食完就比佢飲水啦^^    佢番黎ge時候   拎多左包糖入黎    勁食    薄荷糖xdd''    之後佢地叫左牙輝同牙豆上黎食   牙豆食完  都頂唔順  不過佢唔係話飲水  話煲煙   咁特別ge    o左咀t!m    不過算啦- -   牙豆搞到成間房好大陣朱古力味-v-     牙輝黎左   老公比左塊大ge佢    佢食左之後   食左d就將佢放左係垃圾桶lu-3-      佢地係度玩電腦  老公好似打psp    佢打完番黎話好累   一頭中左去訓-口-     我繼續睇書    睇完一本  睇牙輝玩左陣  又睇第2本     牙輝話  你又睇牙- -  比著係我   就暈低左lu- -  之後佢搵借口問豆豆拎幾飛   就話陪佢放狗     牙豆話佢膠膠地- -     唔理佢地    牙輝番黎話牙豆隻狗pk左   仲打左個筋斗0v0''  佢打左陣  就話走啦    老公就繼續訓    冇幾耐  牙樂都訓   2隻懶訓豬    我仲係睇書0.0    乖女呢^^    冇幾耐    老公出左去買野比佢屋企人食-v-      之後佢番左黎   牙豆話出去打波    6隻友仔   可惜我唔同佢地打^^''   2打3  呵呵    之後老公就陪我番去    番去一樣傾計啦    之後唔知做咩個地好滑      差d仆左係度-口-    捉住老公-v-   佢問我有冇事   冇牙    如果有我仆左係度lu   之後見到個細路  我同老公講   似唔似你牙-3-   佢話  邊似牙-3-   我話唔係牙  一樣咁得意ja-3-  佢話唔似   我話你話唔似就唔似啦-v-   差d又仆第2次- -   我搞咩呢0.0?!''    真係一個好問題^^     我走ge時候同老公講左d野  不過佢聽唔到-3-     今晚先講過啦-3-

番到去-口-     係大埔墟行番去屋企     唔知咩事  行得好慢-口-   可能我慣左啦-3-     行到番去   沖左個凍水涼^^    爽牙@_@   之後牙媽同牙妹係咁傾計   問埋d低能問題    又比個機會我地串佢- -    算a_a    唔同你玩-3-    老公話我唔理佢牙/_\''   我冇牙/_\''        呼   聽日對卷    放早  練舞lu  ^^      佢老爸話   朱古力係咁啦-v-    冇咩野牙   我都o左咀-口-     叔叔好勁牙^口^ 老公話佢唔似肥皂似擦膠多d

卡卡   我同老公一齊改左張情侶證      好得意ge公仔-v-      一陣上去補番小小野先得=3=''          開心ge一日^^    有老公ge日子永遠都係好開心     過得特別快    就算你訓左覺    我都唔會覺悶牙^^