〝仲未答我琴日條問題?!''
好答番我啦>__<''
今日考英文 本來9點9走得 又中文補課-口-
之後2樓做考場 就諗住走啦 點知有人報串 走唔到 挑 反正我11點走啦 比面你
上到去 聽聽下聆聽好眼訓 訓!nG....訓到11點4= =+ 遲左D TIM 唔緊 閃人=p
反到去屋企玩勁舞
玩玩下豆豆話出大埔拎蛋糕 我同包包都住大埔 就話 ''你地做咩出黎探我牙?!'' 豆豆叫我出走陪佢同樂 咁咪是但囉= =+
出到去 要我等番佢地= = 有冇搞錯-口- 早知唔咁早落黎啦=/\= 一路同佢地行一路比佢地串= =+ 原本佢地老師教佢地過馬路呢 綠燈唔好行牙 紅燈先行A_A 第一次聽a''a 去到A1拎完 佢地問我出唔出去見牙逸?!'' 我話冇所謂牙'' 本來我諗住打左比牙逸先 唔知佢中唔中意 點知佢地話唔好講woo'' 之後先話佢知= = 佢地幫我比錢搭車 冇法啦 我本來只係諗住同佢地拎蛋糕ja 冇帶錢= =''
落左火車 豆豆同牙樂2個勁正到個蛋糕 整到一次豆豆就 ''喂'' 牙樂一次-v- 太好笑了-v-'' 2個傻佬a_a'' 之後等豆豆上去放低左個蛋糕先= =+ 係大堂等佢-v- 係樓梯到 豆豆煲煙 牙樂陪佢 牙逸就叫我入左去先 佢問我做咩唔入去 我話佢地叫我係果度嘛-v- 入左間房玩勁舞 今日勁輸比佢/.\'' 豆豆就上左牙樂張床練口琴 諗住今日見牙詩 點知牙詩打比佢話唔去 豆豆好灰 話唔洗練啦 佢唔出- - 勁灰咁﹏仲整跌左牙樂個枕頭 咁岩我坐係下面= = 比佢整到/口\'' 之後我唔比番個枕頭佢-v- 後尾牙逸出左去幫佢牙媽煮反 番黎之後同豆豆係上面 豆豆係咁郁張床 係咁撞到我/_\ 勁同我講sor xdd'' 豆豆仲幫牙逸串我牙/_\ 睇小我-口- 之後叫左牙樂比我玩場b up 呵呵 勁miss 今日真係玩得好差/_\'' 都唔知做咩黎>< 玩多陣 就食反lu 勁好笑囉 豆豆同牙樂勁玩牙逸-v- 笑到我差d成啖反直吞- - 笑死xdd'' 豆豆佢話佢d普通話考A 0.0 仲叫我同佢講幾句-v- 講左之後佢都知我普通話好過佢lu*v* 之後豆豆同樂出左去煲煙 我同牙逸係廚房 睇住佢洗碗a_a 唔錯牙*v* 洗完就番左房 又玩勁舞 玩多陣 豆豆屎忽痕 話打波 地下濕哂-v- 叫埋牙偉就出去打波 就出門口見到佢牙媽 我啞左-口- 只係識點頭 唔識叫人- - 平時ge我都唔係咁- - 笨了-v- 之後牙逸同我去左一邊傾左陣 就一齊番去打波lu-v- 睇住佢地4個打波 又唔可以話悶ge 真係唔覺有悶ge感覺=p 不過我就做左佢地財物管理-v- 我走左人佢地就咩都冇lu-v- 打完波 牙逸送我去火車站 途中同我傾左一陣 卡卡 唔錯啦 不過你真係好怕羞牙>﹏<'' 又唔講多d野woo-3- 無啦啦牙媽打比我= =+ 講左陣就搭車閃人-v-
番到屋企 牙逸打過比我 行番去ge關係 我唔知-v- 番左屋企先打番比佢xdd'' 沖完涼就打日記啦-v- 今日仲愁冇野打 點知突然見到佢地-v- 今日真係好開心牙^^''
﹏*等緊你答我ge答案牙 答番我琴日 日記ge問題牙!!!
﹏*Happy Day〞
|