★嬡傎菂有期限?!×莪們又是否該到終點??
有了你...真的足夠嗎??
你又可知道我的不快樂麼?
aryan0326
暱稱: ˇ湘傷★╮
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心煩
傻女...
- -
悶- -
這個世界有很好小人
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 74
今日人氣: 1
累積人氣: 3068
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 14 日  星期四   晴天


﹏*突然... 分類: 未分類

〝仲未答我琴日條問題?!''

好答番我啦>__<''

今日考英文      本來9點9走得     又中文補課-口-

之後2樓做考場   就諗住走啦  點知有人報串     走唔到   挑  反正我11點走啦   比面你

上到去  聽聽下聆聽好眼訓    訓!nG....訓到11點4= =+    遲左D TIM  唔緊   閃人=p

 

反到去屋企玩勁舞  

玩玩下豆豆話出大埔拎蛋糕   我同包包都住大埔  就話 ''你地做咩出黎探我牙?!''   豆豆叫我出走陪佢同樂   咁咪是但囉= =+

出到去  要我等番佢地= =  有冇搞錯-口-    早知唔咁早落黎啦=/\=      一路同佢地行一路比佢地串= =+   原本佢地老師教佢地過馬路呢    綠燈唔好行牙   燈先行A_A  第一次聽a''a       去到A1拎完  佢地問我出唔出去見牙逸?!''  我話冇所謂牙''  本來我諗住打左比牙逸先   唔知佢中唔中意   點知佢地話唔好講woo''   之後先話佢知= =     佢地幫我比錢搭車   冇法啦   我本來只係諗住同佢地拎蛋糕ja    冇帶錢= =''     

落左火車  豆豆同牙樂2個勁正到個蛋糕   整到一次豆豆就 ''喂'' 牙樂一次-v-   太好笑了-v-''   2個傻佬a_a''    之後等豆豆上去放低左個蛋糕先= =+   係大堂等佢-v-    係樓梯到  豆豆煲煙   牙樂陪佢  牙逸就叫我入左去先   佢問我做咩唔入去  我話佢地叫我係果度嘛-v-    入左間房勁舞    今日勁輸比佢/.\''    豆豆就上左牙樂張床練口琴   諗住今日見牙詩  點知牙詩打比佢話唔去  豆豆好灰 話唔洗練啦  佢唔出- -  勁灰咁﹏仲整跌左牙樂個枕頭  咁岩我坐係下面= =  比佢整到/口\''   之後我唔比番個枕頭佢-v-   後尾牙逸出左去幫佢牙媽煮反   番黎之後同豆豆係上面  豆豆係咁郁張床  係咁撞到我/_\   勁同我講sor   xdd''      豆豆仲幫牙逸串我牙/_\ 睇小我-口-   之後叫左牙樂比我玩場b up  呵呵  勁miss  今日真係玩得好差/_\''  都唔知做咩黎><     玩多陣   就食反lu   勁好笑囉    豆豆同牙樂勁玩牙逸-v-   笑到我差d成啖反直吞- -    笑死xdd''  豆豆佢話佢d普通話考A 0.0   仲叫我同佢講幾句-v-   講左之後佢都知我普通話好過佢lu*v*  之後豆豆同樂出左去煲煙    我同牙逸係廚房   住佢洗碗a_a     唔錯牙*v*    洗完就番左房  又玩勁舞    玩多陣  豆豆屎忽痕   話打波   地下濕哂-v-   叫埋牙偉就出去打波  就出門口見到佢牙媽  我左-口-  只係識點頭  唔識叫人- -  平時ge我都唔係咁- -   笨了-v-  之後牙逸同我去左一邊傾左陣   就一齊番去打波lu-v-   睇住佢地4個打波  又唔可以話悶ge   真係唔覺有悶ge感覺=p     不過我就做左佢地財物管理-v-    我走左人佢地就咩都冇lu-v-   打完波   牙逸我去火車站   途中同我傾左一陣    卡卡   唔錯啦   不過你真係好怕羞牙>﹏<''     又唔講多d野woo-3-     無啦啦牙媽打比我= =+   講左陣就搭車閃人-v-

番到屋企    牙逸打過比我   行番去ge關係  我唔知-v-  番左屋企先打番比佢xdd''   沖完涼就打日記啦-v-    今日仲愁冇野打   點知突然見到佢地-v-    今日真係好開心牙^^''

﹏*等緊你答我ge答案牙    答番我琴日 日記ge問題牙!!!

﹏*Happy Day〞