〝不懂了﹏我好難先知你諗咩﹏*
*﹏我真係有諗過認真愛一場〞
但係,偏偏唔明你點諗!!
我真係唔了解*
、你係諗緊咩?!'''
佢地話你怕羞..?!''
但係我覺得唔只咁簡單﹏
你有ddd咩係唔可以講出黎﹏?!''
你講左出黎我保證唔會再問同一樣野﹏ 但係至小比我知你點諗?!'' 你想點做 ?!''
我唔明 個個fd我都可以好了解佢 係得你唔同\\\//\\/\ 點解?!'' 我都想知
同豆傾左ddd野﹏*
點解?!'' 因為我想嘗試了解你多d 我知我問你 你都未必答到我...
你成日提住我d fd (男) 係你出於好奇牙?!'' 定係你在乎我?!'''
但係我可以講 〝我真係在乎你﹏* 在乎你一切ge睇法同諗法〞
但係我唔知點解我對住你 我真係冇膽問落去﹏* 有一種好奇怪ge感覺﹏*
咁耐而黎﹏* 好小有d咁ge感覺 好耐都未試過 我冇信心你會答左我想你答ge答案﹏*
所以我連問都唔敢問 只係因為你我先試到咁ge滋味@v@'' 講真,.,.我未試過想問一個問題,,會咁驚個答案唔係我想佢答ge答案
真係驚=﹏='' 我驚你真係會咁>/\<'' 所以我唔問!~!~
就今日我都想問你,.,. 〝你結定唔結?!''〞 但係我又唔敢問=/\='' 點解?!'' 我都唔知.,.,. 我都想有個答案
覺得里幾句ge歌詞好岩我^^'' 當一樣野係你身邊 中意ge就好好珍惜
〝我想對你好...
你從來不知道....
想你想你
也能成為嚐好
我想對你說 卻害怕都說錯 好喜歡你
知不知道〞
好啦﹏*
講番今日先= =+
今日考歷史同英文聆聽
考歷史中下中下咁做= =+
y0..*
太叻女啦~_~
最後幾分中清醒
發覺好多得個重點- -
勁亂
係咁補字
最後一部份11分題- -
一定死哂xdd'''
英文聆聽= =++++++
唔好講啦
唔知佢up咩
就算知牙
都唔識串啦
低能的
比中3中4做都未必識啦
一定好多人肥/.\''
算啦
大家齊齊死^^''
放左學 補maths 又sin cos tan++++圓周之類啦
相似3角形-v-
唔識
唔理-v-
各位聽日加油啦^^
〝我愛的是你 懂?!'''
專一地愛你 如果你願意〞
|