﹏*愛〞令一個人胡思亂想
〝愛﹏有不同的味道
〝愛﹏仲包括咩?!''
﹏*煩惱中....
〝你當我係你ge朋友?!''
﹏*你對個個人都係咁好?!'' 我只係其中一個?!''
﹏*亂想
講番今日先= =+
考maths 好易 不過唔夠時間/.\'' 差2條= =+
mc ok啦- - 死唔哂
頂- - 又〝AV〞 痛死我啦
番屋企- - 諗都唔諗食左粒止痛藥- - 仲痛緊\口/'' 唔想做女仔牙\口/'' 有咩理由咁唔公平= =+
好 今夜再打過^3^
笨洛同笨賢﹏
多謝你地做ge好事
你地做咁多好事一定有好報^^*
你地咁好...我都唔知我地里個朋友點做落去牙^^
我覺得我唔識做你地ge朋友囉*v*
因為我覺得我唔配牙﹏*
我做唔到一d口事心非ge人^^
頭先玩勁舞﹏* 好累牙 玩得好累牙/[]\''
岩先又食左粒藥 沖涼企係度都覺痛 點解男仔唔洗a_a 點解唔係男仔生仔a_a?!''
不過做女仔都好ge 至少再壞男仔都會睇住d女仔 盡量唔好要女仔做d咁辛苦ge野
講起黎 做男仔要做ge野比我地女仔多好多 我地都唔應該埋怨d咩
到依家我都仲係諗緊同一個問題 〝究竟佢係唔係只係當我係朋友?!'' 係唔係對個個都咁好?!''〞
愈緊張一個人 愈想將d野搞清楚!!!!! 我真係驚我自己會踩得好深 而個結果係痛心!!!!!
等緊老公沖完涼食反再打比我
其實我都唔知應唔應該咁叫佢 我根本仲未知佢係點諗
何況佢係我印象中只係叫過我三次 我真係唔明 你係第一個令到我可以咩都唔知點做ge人 所以我更加應該知你點諗
樣樣野都講到明哂 但係偏偏一次又一次避開話題 我個心真係好難過 有咩唔可以坦白咁講?!''
﹏*為何逃避?!?!?!?
逃避真係能夠解決問題?!?!?!?!?''
|