★嬡傎菂有期限?!×莪們又是否該到終點??
有了你...真的足夠嗎??
你又可知道我的不快樂麼?
aryan0326
暱稱: ˇ湘傷★╮
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心煩
傻女...
- -
悶- -
這個世界有很好小人
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 74
今日人氣: 55
累積人氣: 3065
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 13 日  星期三   晴天


﹏*胡思亂想 分類: 未分類

﹏*愛〞令一個人胡思亂想

〝愛﹏有不同的味道

〝愛﹏仲包括咩?!''

﹏*煩惱中....

〝你當我係你ge朋友?!''   

﹏*你對個個人都係咁好?!''  我只係其中一個?!''

﹏*亂想

 

 

 

講番今日先= =+

考maths    好易   不過唔夠時間/.\''    差2條= =+

mc      ok啦- -  死唔哂

 

頂- -   又〝AV〞    痛死我啦

番屋企- -   諗都唔諗食左粒止痛藥- -       仲痛緊\口/''             唔想做女仔牙\口/''    有咩理由咁唔公平= =+

好   今夜再打過^3^

笨洛同笨賢﹏

多謝你地做ge好事

你地做咁多好事一定有好報^^*

你地咁好...我都唔知我地里個朋友點做落去牙^^

我覺得我唔識做你地ge朋友囉*v*

因為我覺得我唔配牙﹏*

我做唔到一d口事心非ge人^^

頭先玩勁舞﹏*      好累牙    玩得好累牙/[]\''

岩先又食左粒藥    沖涼企係度都覺痛   點解男仔唔洗a_a   點解唔係男仔生仔a_a?!''

不過做女仔都好ge    至少再壞男仔都會睇住d女仔   盡量唔好要女仔做d咁辛苦ge野

講起黎  做男仔要做ge野比我地女仔多好多  我地都唔應該埋怨d咩

到依家我都仲係緊同一個問題   〝究竟佢係唔係只係當我係朋友?!''   係唔係對個個都咁好?!''〞

愈緊張一個人  愈想將d野搞清楚!!!!!   我真係驚我自己會踩得好深   而個結果係痛心!!!!!

等緊老公沖完涼食反再打比我

其實我都唔知應唔應該咁叫佢     我根本仲未知佢係點諗    

何況佢係我印象中只係叫過我三次       我真係唔明     你係第一個令到我可以咩都唔知點做ge人  所以我更加應該知你點諗

樣樣野都講到明哂    但係偏偏一次又一次避開話題         我個心真係好難過   有咩唔可以坦白咁講?!''

﹏*為何逃避?!?!?!?

逃避真係能夠解決問題?!?!?!?!?''