★嬡傎菂有期限?!×莪們又是否該到終點??
有了你...真的足夠嗎??
你又可知道我的不快樂麼?
aryan0326
暱稱: ˇ湘傷★╮
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心煩
傻女...
- -
悶- -
這個世界有很好小人
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 74
今日人氣: 27
累積人氣: 3094
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 8 日  星期四   晴天


↗好嬲呀↘ 呆滯 分類: 未分類

今日如常番學.....

凍死人啦

好過琴日啦...

今日都有13度/口\

我無啦啦唔知點解搵番個好耐冇搵ge朋友

佢今日陸運會....同我傾左陣....冇lu...

佢又試亂講野,......服左佢

學校好悶...冇咩野講~就講下放學啦

一team4個人上左我屋企

做音樂~

點知個老師又冇放歌....冇得做.......吹水算

6點左右啦

全部番歸~~~好似有d無聊tim~不過我地都傾左好多野

送左野比我呀哥~佢生日我都未送野比佢~咪當係生日禮物囉~~~我自己都買左野家XD

之後上左勁舞同老公玩

玩玩下~劉生密我...

佢同我講~你個名好似好灰woo...我話係呀~佢又話不如改話『源哥好令仔』..我知佢同我玩下~咁我咪回佢囉~

但係我唔覺得你令仔囉~之後佢話『玩野呀..』我話『sor』佢話『我記住你』

之後同我嘈交...話我燥唔好發佢脾氣~喂~呀生...依家邊個發邊個脾氣先呀..你依家話我呀..

你話我算啦,做咩無啦啦同我講我條仔呀~我唔知你咩事囉..無啦啦拎我條仔出黎..仲話我地會散~你冇病呀...係唔係人黎家你..就算我地咁唔好彩散左都唔闦你事啦~我理得你肯唔肯定咁講呀~你痴左線呀,仲我話垃圾

係呀...我只係識喊呀~咩都做唔到呀~咁又點呀~唔中意我搵你咪算囉..洗唔洗咁講野呀

就算我係垃圾咁又點呀~好過你呀~同條女散左搵我黎發脾氣,我唔知我講左d咩得罪你位大少囉

我唔係你條女呀~我唔洗受你氣ge~你令仔大哂呀...令仔就可以咁講野呀~你以後你係我邊個呀...

冇左你個fd我唔洗死家~我唔知你今日做咩囉....你燥又話我~就算係...你話同我玩我都係同你玩ja~玩唔起呀你

同粗口鬧我大哂呀~仲話我咁ge朋友做唔落...唔中意同我做fd咪講囉~洗唔洗拎咁多野出黎講呀

唔想同我做fd ja...我咪唔打比你...唔搵你囉..你都係想我咁ja係唔係呀

講咁多野做咩呀~唔係得你有脾氣家~我都有家~

玩唔起就唔好撩人玩啦

勁嬲囉同你講~

算...唔同你計~我老公聽完係咁叫我唔好同佢嘈~我同佢講番佢講左d咩~佢自己都有d唔係咁開心~

劉生..你達到你個目的啦!!!!!開心啦你!!!!!! 我當我冇識過你呀....我識錯你里個朋友呀...之前我仲好天真覺得你關心我~關心?  我依家一d都唔覺呀~我唔知我點解會咁傻會覺得你囉~原來你一直都係咁諗我....

沖左個涼.....舒服左好多...仲暖左....

我先唔同你計....朋友,...我冇咁ge朋友....你中意點講就點講....冇興趣聽你講野~我以後都唔會搵你啦!!!!!!!!!!!!!!!!

講住咁多先~~~~