今日如常番學.....
凍死人啦
好過琴日啦...
今日都有13度/口\
我無啦啦唔知點解搵番個好耐冇搵ge朋友
佢今日陸運會....同我傾左陣....冇lu...
佢又試亂講野,......服左佢
學校好悶...冇咩野講~就講下放學啦
一team4個人上左我屋企
做音樂~
點知個老師又冇放歌....冇得做.......吹水算
6點左右啦
全部番歸~~~好似有d無聊tim~不過我地都傾左好多野
送左野比我呀哥~佢生日我都未送野比佢~咪當係生日禮物囉~~~我自己都買左野家XD
之後上左勁舞同老公玩
玩玩下~劉生密我...
佢同我講~你個名好似好灰woo...我話係呀~佢又話不如改話『源哥好令仔』..我知佢同我玩下~咁我咪回佢囉~
但係我唔覺得你令仔囉~之後佢話『玩野呀..』我話『sor』佢話『我記住你』
之後同我嘈交...話我燥唔好發佢脾氣~喂~呀生...依家邊個發邊個脾氣先呀..你依家話我呀..
你話我算啦,做咩無啦啦同我講我條仔呀~我唔知你咩事囉..無啦啦拎我條仔出黎..仲話我地會散~你冇病呀...係唔係人黎家你..就算我地咁唔好彩散左都唔闦你事啦~我理得你肯唔肯定咁講呀~你痴左線呀,仲我話垃圾
係呀...我只係識喊呀~咩都做唔到呀~咁又點呀~唔中意我搵你咪算囉..洗唔洗咁講野呀
就算我係垃圾咁又點呀~好過你呀~同條女散左搵我黎發脾氣,我唔知我講左d咩得罪你位大少囉
我唔係你條女呀~我唔洗受你氣ge~你令仔大哂呀...令仔就可以咁講野呀~你以後你係我邊個呀...
冇左你個fd我唔洗死家~我唔知你今日做咩囉....你燥又話我~就算係...你話同我玩我都係同你玩ja~玩唔起呀你
同粗口鬧我大哂呀~仲話我咁ge朋友做唔落...唔中意同我做fd咪講囉~洗唔洗拎咁多野出黎講呀
唔想同我做fd ja...我咪唔打比你...唔搵你囉..你都係想我咁ja係唔係呀
講咁多野做咩呀~唔係得你有脾氣家~我都有家~
玩唔起就唔好撩人玩啦
勁嬲囉同你講~
算...唔同你計~我老公聽完係咁叫我唔好同佢嘈~我同佢講番佢講左d咩~佢自己都有d唔係咁開心~
劉生..你達到你個目的啦!!!!!開心啦你!!!!!! 我當我冇識過你呀....我識錯你里個朋友呀...之前我仲好天真覺得你關心我~關心? 我依家一d都唔覺呀~我唔知我點解會咁傻會覺得你囉~原來你一直都係咁諗我....
沖左個涼.....舒服左好多...仲暖左....
我先唔同你計....朋友,...我冇咁ge朋友....你中意點講就點講....冇興趣聽你講野~我以後都唔會搵你啦!!!!!!!!!!!!!!!!
講住咁多先~~~~
|