今日係我地女丙羽毛球學界複賽ge日子。我叫左我個fd同呀哥黎,佢地都好好,好肯一早起身,搭車過黎陪我。我係第一單ge時候,個球證好煩家,又話你個開球隻腳郁左,又話個羽毛球拍點,又里又路,好煩,仲讀左我個名,愈打愈嬲,係咁殺波,好好彩咁win左,但係雙打就死左。同樣,第二單,個人好勁,一定冇可能win啦,咁就靠第二雙,佢地打得好辛苦,呀彤仲唔小心比霏霏枝拍打到,瘀哂。不過,佢地點都比我話,佢地唔睇界打,如果唔係ge話,唔會輸咁多,又唔識走位,我教佢地ge時候,見到呀彤隻手傷左,我都有d心痛,佢為左羽毛球整傷左,我就咩都幫唔到佢,由於我地2勝2負,要打第3單,本來唔係冇機會win,不過個第3單唔識打,out波都接,真係比佢激死,個個打得咁辛苦,就係等佢幫我地出番啖氣,點知佢明out ge波都接,仲比人炒蛋,我第一個要話佢,點解唔睇界打波,好開咁多球,大部分ge波都係out ,佢同我講佢去接,唔係呀?佢傻左呀?我地成隊就係咁衰左係佢手上,佢仲唔同我地講『sor』,我真係唔知佢想點囉!後尾,波波話下年個隊長比個f.3做問我好唔好,我話ok呀,佢話本來我地想推薦你上去,但係你又成日唔練波,我話,我先唔做呀,次次都要番。佢同我講,等我同何洛欣傾下先啦,唉,積係死得。
算啦,我今日比個第3單激死咁濟!!希望你好好諗下你今日打波ge時候,你有冇比心機打,我知你唔係唔想打好,但係,你自問你有冇出過力,有冇集中要打里埸比賽。
|