﹏*寧願不開心的是我° 亦要你開心地過
Δ專制?!?!'' 是我不敢說出我會掛念你¢
今日訓到11點先起身 差唔多12點就打比老公 佢冇聽到/.\'' 我諗佢仲訓緊 但係過左陣佢打番比我-﹏-'' 真係比我嘈醒左 -v-'' 之後玩勁舞-口- 其實做ge野日日都差唔多啦-v- 不過今日father's day 玩玩下成班人都落左去買蛋糕 -口-'' 又得番我一個- - 邀緊人都冇人同我玩 閃左去睇電視 爸b我知你可能因為我唔中意小貝所以對我都唔多理會 不過算啦 如果真係因為咁ge話 我唔會再做你個女 我都好辛苦 唔好意思ge係 我真係唔會原諒''日向小貝''!!! 講得出我做得到^^''
佢地買完蛋糕番黎 老公就打左比我-v- 同佢一路傾 一路玩 我唔比佢訓 佢話我 [[你幾時咁專制家?!'']] 其實我唔係 只係我講唔出口話比佢知 其實我會掛住佢 佢每次出去打波 買野 我都會掛住佢 愛一個人可以好自私 而我覺得 時時刻刻掛住一個人都唔算係自私吧 只係我講唔出口ja 雖然我唔知佢係唔係同我一樣 但係我真係會掛住佢,,,,
可惜佢一齊冇比個答案我
之後dl番hp 但係都係玩唔到 算啦 唔理啦 陪老公玩勁舞^_^ bu贏左-口- 老公話唔玩>_< 佢今日都好似唔多開心咁 唉/.\'' 都理唔到咁多啦 佢叫我溫書同早d訓 我叫佢陪我溫-3- 呵呵
發生ge野愈黎愈小 但係我仲係等緊佢一個答案 我可以好肯定咁講 我只可以講 我只愛老公>3< 仲等緊你一個肯定ge答案
食反啦 我話食完打比老公 佢話佢都就食 咁我就叫佢食完打比我 但係食完到依家都成個中啦 我唔會打比佢 因為佢應承左我ge野我信佢做得到 我信佢會打番比我
點解我想好好咁愛一場 會咁難
我怕我會煩到你 我先唔想成日打比你 我驚你覺得我煩 點解我會咁中意你 你好似一d野都感覺唔到 我知你唔開心 但係我都會 我見到你咁我都會心痛 我要點做你先唔會咁 我明白每個人都會有唔開心ge時候 但係我真係唔想你唔開心牙 你明唔明牙?! 想好好咁愛一場 點解你好似唔肯比個肯定ge答案我 我只係想知 你有冇中意過我 你可唔可以做我男朋友 2條問題ja 唔係好難牙 點解你一直都唔答我牙?!'' 我唔係唔等得 但係我真係想知 為左你我真係可以專一咁愛你一個 唔變心 但係點解你唔肯比個機會我去證明比你睇 如果你根本唔中意我ge 我都請你直接比個答案我 等我死心好了 請你比個答案我
|