1/11星期四..
尋晚同啊峯同啊him傾電話..
傾左成晚..到左朝早5點幾
一個唔小心訓著左.. :p
之後醒唔到加上d病利害左..
就無反學係屋企休息啦..
下午4點幾醒左..
打比啊峯睇下佢地到左差館未..
之後佢叫我去+ki到拎信..
個死仔牙..又寫得幾感人牙!!
之後見到諾仔..
唔知群群同佢講左d咩..
佢居然話:我話過以後都唔再搵你地"
唉..心淡了
2/11星期5
反左學lu..
之後放學..
去左l圖書館當值..
汁書啦..
又整親隻腳..
shit!
之後啊衡送糖糖..
好味~
3/11星期6
今日..
又無反美容啦..
原因係我係pe堂推鉛球個陣..
可能用力得濟..
整到今日隻手腫左..好痛的><"
到左而家..
得閒就打blog啦
to成:
我唔知有無打錯你個名牙..不過我收到你個cm呢..
我真係覺得好驚喜牙..你多d上黎陪我傾計啦..
我都會係你個度留cm架啦..
如果你鍾意可以留個msn比我..
等我一得閒就同你傾計啦!!
等你*
to衡:
我介得好有技巧的..放心吧
我唔知道牙..不過就係唔多想講
to群:
fd子..
唔好成日有咩事都擺係個心度啦
你仲有我架嘛!!
|