-♥♥♥♥♥♥♥♥31/12♥♥♥♥♥♥♥♥-
今日係最後一年啦..
好唔捨得你地牙!!!!
有無人掛住我牙??
我就好掛住你地啦!!^^
give me kiss,ok?>333333<"
今日同啊超佢地去左食壽司
小運好似唔認得我..
一見到我就另轉頭../.\
不過算啦...無計我令左..
客親佢地..@.@\
去明將食..西9
超好野囉..
成班仔搵我去睇位囉..
不過唔緊啦~好開心牙!!
未到我地個陣..上左9樓打機..
超傻kai囉..
等左9點幾有得食..
運超龍謝
---------吉<---坐位
葉群君偉
我個袋比運攬住左黎食~
呵~*
食完之後運,超,龍走先..
我地6個去左偉偉屋企玩..
仲有任彥同啊蘇..
上到去..仲有2分鍾倒數
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0
到左1號lu
不過佢地好快走..
我地5個玩玩下..
啊培上左偉偉屋企黎搵我..
仲有幾個人架..
貴,雞,婷,roy好似無啦..
之後佢地幾個打啤x
仲買左成打酒上黎飲..
同吉吉偉偉jojo佢地打左陣麻雀
少左隻腳
同吉吉去左打啤
吉吉係咁輸..輸到佢唔玩..
咁就到我輸啦..
不過最快醉係啊roy同婷
我記得啊雞話幫我頂..
挑...而家睇少我牙~
飲到無啦..
就同啊培落街買啦..傾左好多野..
買左11權..
之後上去飲左幾杯就醉左啦我
我就訓左係啊培大脾..
我記得有人鍚左我幾啖(唔係咀)..叫我老婆
仲話咩姐夫..
煩到飛起..
之後入左房訓..
訓到8點幾就起身
啊哥打比我牙..
我聽唔到..T^T
痛痛囉..
之後又再訓訓..
之後10幾醒
得反我同吉吉未訓..
同佢睇電視同傾計..
睇左天下無賊..
幾好睇喎^^
不過我地難為左偉偉煮比我地食個d野啦..
d面幾好食架..
不過就係[[啦]]d
我同吉吉食唔到..
死仔吉唔食..
比我餵左佢食少少@@呵~*
我呢個姐姐真係唔錯~
雖然佢大過我
之後走啦..
就同+ki 啊峯佢地落左金禾打機..
仲見到大食哥哥tim..
比佢玩左陣..
不過唔緊要啦..^^開心嘛...
打左25蚊無咩錢lu..
之後就上左樓梯口傾計..
傾完等埋jojo就反屋企lu..
好野..
一個倒數日就咁無左啦~!!
08年再見啦!!
|