28/1 今日中2有d時間比我上黎打個日記啦.. 睇睇下覺得幾開心.. 因為有4個cm牙.. 我記得由17號到而家都無打過日記囉.. 因為我無時間打牙.. 個陣都可以偷雞打日記既.. 而家係忙到..無時間打囉.. 無計啦~~除左反學之外仲有好多野搞牙.. 我自己又去左嘈人喎.. 個仆街太麻煩啦.. 搞掂哂 唔駛煩 嗯* 呢掛反工好累好累..真係好累~