01/02 今日出薪水了~!! 啊葉我真的十分高興.. 雖然價錢并不是十分的高.. 但我真的十分開心了 登登.. 啊葉反黎啦.. 今日出左1千4百2十牙!! 係唔係好多呢~~ 不過可惜比左一半pccw..T^T 死人x血鬼!!!! 不過都係自己唔好.. 又傾左咁多錢走.. 錢牙.. 等等我牙..pls!! 而家期待12/02啦~~ 到時.. 吉吉會陪啊葉架!! =]]