30/01
今日係e媽上山既日子..
唔知你仲記唔記得我呢..
e媽..
希望你係天堂會過得好好的..
唔知點解我覺得同小培哥哥好傾左喎..
可以係因為我大過左啦,,
to wai
先thz你個cm啦..
咁而家開始我地係fd啦!!
呵呵~*
係呢個禮拜..
我只係反左一日學..
接落黎3日都唔會反學..
無計啦~sport太勁..
耍代表學校比賽呢~
呵~*(自大中..help..唔好打牙..)
有d期待聽日既放學tim..
無計啦..
詠豪小有咁約我地放學囉..
呵~*
一定開心死群群啦,,>v<"
而家聽緊一首歌..
真係好聽..
首歌叫普通朋友
陶喆
普通朋友
詞曲: David Tao
等待
我隨時隨地在等待
做你感情上的依賴
我沒有任何的疑問
這是愛
我猜
你早就想要說明白
我覺得自己好失敗
從天堂掉落到深淵
多無奈
我愿意改變 (what can I do?)
重新再來一遍(just give me change)
我無法只是普通朋友
感情已那么深
叫我怎么能放手
但你說 愛
I only wanna to be your friend
做個朋友
我在
你心中只是just a friend
不是情人
我感激你對我這樣的坦白
但我給你的愛暫時收不回來
So I
我不能只是be your friend
I just can't be your friend
no,no,no,
我不能只是做你的朋友
不能只是做普通朋友
|