16/01
今日反工好開心呢..
不過知道左啊峯又比人嘈,,真係好煩...
唉~
知道無搞事,,,
我都想幫手..
但我而家都唔知點事..
好難幫到你架..
你明唔明牙?
如果你地真係有事..
我會好擔心你地架..
如果我幫到你地既..
我都會努力幫架..
知道未牙..
你地唔好嚇我喎..
知道未牙..
有事記得搵我牙!!
啊葉唔想無左你地牙..
一個都不能少..
知道未牙..
諾仔:
我唔知你睇唔睇到呢板野囉..
不過講真..
想同你keep好d關係架..
不過我唔想你唔鍾意同嬲牙..
有時真係覺得有d似上司同下屬既feel架..
因為我都係驚你個個多d..
我會試下同啊培講話唔好搞啊峯..
當然,你地都可以搞既,,
但你地打個個會係我,而唔係佢囉..
我肯定,,-p-v
正如我岩岩係上面打..
一個都不能少..
連你都係..明唔明,.,
你地個個都係對我好重要架...
一個都唔可以無左!!
唔係我會怨死自己架..
|