15/01 今日啊哥離開香港.. 反大陸2日.. 做佢表哥既伴郎.. 唉.. 好想見到你牙!! 知唔知我有幾掛住你呢!?.. 一定估唔到啦.. 呵~* 今日反工,,好累牙... 都唔知今日要反工.. 唉.. 勁趕囉.. 煩~!! 屋企好煩.. 勁唔想反屋企囉.. 日日都得個嘈字..